Information communication technologies in teaching English as a foreign language: teacher perspective /
Tato fenomenologická případová studie zkoumá stav integrace informačních technologií ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v českých základních školách z pohledu učitele. Technologie jsou v evropské škole významně vznikajícími vzdělávacími prvky, přesto je málo známo, jak tyto ovlivňují proces učen...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Angličtina |
Vydáno: |
2018
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/miruo/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Filozofická fakulta | sklad | D-19549 | 2572106574 |