Proces stávání se učitelem mentorem optikou vyvíjejícího se sebepojetí /
Disertační práce popisuje problematiku stávání se mentorem profesního rozvoje učitelů ve škole. Cílem práce je popsat jakým způsobem se z učitelů stávají učitelé mentoři podporující profesní rozvoj učitelů (kolegů) na škole, kde působí. Proces stávání se učitelem mentorem se odehrává ve čtyřech fází...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2017
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/52296/ff_d_b1/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Filozofická fakulta | sklad | D-18832 | 2571805051 |