Export byl úspěšný — 

Proces stávání se učitelem mentorem optikou vyvíjejícího se sebepojetí /

Disertační práce popisuje problematiku stávání se mentorem profesního rozvoje učitelů ve škole. Cílem práce je popsat jakým způsobem se z učitelů stávají učitelé mentoři podporující profesní rozvoj učitelů (kolegů) na škole, kde působí. Proces stávání se učitelem mentorem se odehrává ve čtyřech fází...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Škarková, Lucie, 1981- (Autor práce)
Další autoři: Novotný, Petr, 1972- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2017
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/52296/ff_d_b1/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Filozofická fakulta sklad D-18832 2571805051