Odpovídá česká úprava srovnávací reklamy textu a duchu evropských směrnic?

Diplomová práce na téma: Odpovídá česká úprava srovnávací reklamy textu a duchu evropských směrnic? Rozebírá ustanovení českého právního řádu regulující srovnávací reklamu a srovnává jejich interpretaci a možné použití s cíly evropské směrnice, která srovnávací reklamu za určitých podmínek povolila....

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kalabis, Martin (Autor práce)
Další autoři: Hajn, Petr, 1935- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/100251/pravf_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:Diplomová práce na téma: Odpovídá česká úprava srovnávací reklamy textu a duchu evropských směrnic? Rozebírá ustanovení českého právního řádu regulující srovnávací reklamu a srovnává jejich interpretaci a možné použití s cíly evropské směrnice, která srovnávací reklamu za určitých podmínek povolila.
As the main topic of this work was to answer the following question: “Does the Czech legal regulation of comparative advertising correspond with the text and “spirit” of the European directives?”, I was trying to analyze the Czech legal regulation and also the ES directives and compare their aims, so I can answer the question mentioned above. I did the same with legal regulation of comparative advertising in Great Britain.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Petr Hajn.
Fyzický popis:62 l.