Odpovídá česká úprava srovnávací reklamy textu a duchu evropských směrnic?
Diplomová práce na téma: Odpovídá česká úprava srovnávací reklamy textu a duchu evropských směrnic? Rozebírá ustanovení českého právního řádu regulující srovnávací reklamu a srovnává jejich interpretaci a možné použití s cíly evropské směrnice, která srovnávací reklamu za určitých podmínek povolila....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/100251/pravf_m/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční DPF |
Právnická fakulta | Sklad 1, DPF | DPF-13213 | 3129133102 |