Odpovídá česká úprava klamavé reklamy textu a duchu evropských směrnic?
Cílem práce je srovnání České a Evropské úpravy v oblasti klamavé reklamy. Stručná pasáž v úvodu pojednává o obecné povaze směrnic. Pokračuje konkrétní úpravou obsaženou ve směrnici 2006/114/ES a směrnici 2005/29/ES. Následně se snaží najít podobné prvky regulace ve vnitrostátních zákonech. V závěru...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2008.
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/107928/pravf_m/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
| Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Dostupné Prezenční DPF |
Právnická fakulta | Sklad 1, DPF | DPF-13352 | 3129133241 |