Odpovídá česká úprava klamavé reklamy textu a duchu evropských směrnic?

Cílem práce je srovnání České a Evropské úpravy v oblasti klamavé reklamy. Stručná pasáž v úvodu pojednává o obecné povaze směrnic. Pokračuje konkrétní úpravou obsaženou ve směrnici 2006/114/ES a směrnici 2005/29/ES. Následně se snaží najít podobné prvky regulace ve vnitrostátních zákonech. V závěru...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Filipovič, Ondřej (Autor práce)
Další autoři: Hajn, Petr, 1935- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/107928/pravf_m/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční DPF
Právnická fakulta Sklad 1, DPF DPF-13352 3129133241