Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost /
Cílem práce bylo získat ucelenější vhled do problematiky vzdělávání hudebně nadaných žáků (nejen) v ZUŠ s akcentem na jejich jazykové a komunikační schopnosti. Vzhledem k tomu, že hudební nadání je natolik specifické a zaslouží si detailnější pozornost, jsou zde prezentovány různé přístupy definován...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2020
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/egald/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
| Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-594 | 3201104139 |