Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost /

Cílem práce bylo získat ucelenější vhled do problematiky vzdělávání hudebně nadaných žáků (nejen) v ZUŠ s akcentem na jejich jazykové a komunikační schopnosti. Vzhledem k tomu, že hudební nadání je natolik specifické a zaslouží si detailnější pozornost, jsou zde prezentovány různé přístupy definován...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Horáková, Renata (Autor práce)
Další autoři: Sedláček, Marek, 1971- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2020
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/egald/
Obálka
LEADER 05598ctm a22009617i 4500
001 MUB01006458612
003 CZ BrMU
005 20240117145509.0
008 200116s2020 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-09-21 
035 |a (ISMU-VSKP)354233 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003  |e rda 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 373.3.011.3-052-056.45  |2 MRF 
080 |a 159.928.23:78  |2 MRF 
080 |a 159.928.23  |2 MRF 
080 |a 159.956.2  |2 MRF 
080 |a 81'24  |2 MRF 
080 |a 316.77:81'42  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Horáková, Renata  |% UČO 33196  |* [absolvent PdF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Musically Gifted Pupils and their Language and Communicative Ability  |y eng 
245 1 0 |a Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost /  |c Renata Horáková 
264 0 |c 2020 
300 |a 340 stran 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Marek Sedláček 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2020 
520 2 |a Cílem práce bylo získat ucelenější vhled do problematiky vzdělávání hudebně nadaných žáků (nejen) v ZUŠ s akcentem na jejich jazykové a komunikační schopnosti. Vzhledem k tomu, že hudební nadání je natolik specifické a zaslouží si detailnější pozornost, jsou zde prezentovány různé přístupy definování pojmů a modelů nadání včetně vybraných charakteristik nadaných a mimořádně nadaných žáků. Jedná se tedy o syntézu poznatků získaných v rámci teoretické přípravy s následnou analýzou a empirickými zjištěními získanými z dotazníkových šetření u žáků středních škol, jejich učitelů a ředitelů v komparaci s výsledky získanými z výzkumu realizovaného výzkumným týmem z katedry hudební výchovy Masarykovy univerzity v Brně a zjištěními České školní inspekce.  |% cze 
520 2 9 |a The aim of this thesis was to gain a more comprehensive insight into the issue of education of musically gifted pupils (not only) in elementary art schools with the emphasis put on their language and communication skills. Given that musical talent is so specific and deserves more detailed attention, various approaches to defining the concepts and models of a talented learner are presented, including selected characteristics of gifted and highly gifted pupils. It is therefore a synthesis of knowledge gained in the framework of theoretical preparation followed by analysis and empirical findings obtained from questionnaire surveys answered by secondary school pupils, their teachers and headmasters in comparison with the results obtained from the research carried out by the team of Department of Music Education of Masaryk University in Brno and findings of the Czech School Inspectorate.  |9 eng 
650 0 7 |a hudební talent  |7 ph591521  |2 czenas 
650 0 7 |a inteligence (schopnost)  |7 ph121140  |2 czenas 
650 0 7 |a jazykové dovednosti  |7 ph213327  |2 czenas 
650 0 7 |a komunikační dovednosti  |7 ph180925  |2 czenas 
650 0 7 |a talentovaní žáci  |7 ph116395  |2 czenas 
650 0 7 |a talent  |7 ph116394  |2 czenas 
650 0 9 |a communication skills  |2 eczenas 
650 0 9 |a gifted pupils  |2 eczenas 
650 0 9 |a intelligence  |2 eczenas 
650 0 9 |a linguistics competences  |2 eczenas 
650 0 9 |a musical talent  |2 eczenas 
650 0 9 |a talent  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Specializace v pedagogice  |b Hudební teorie a pedagogika  |c PdF D-SPE HTEP (HTEP)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Sedláček, Marek,  |d 1971-  |7 jx20080417010  |% UČO 1280  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra hudební výchovy  |7 kn20010709038  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/egald/ 
CAT |c 20200116  |l MUB01  |h 0420 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200116  |l MUB01  |h 0844 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200116  |l MUB01  |h 1307 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200121  |l MUB01  |h 0855 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200602  |l MUB01  |h 1036 
CAT |a PELOUSKOVA  |b 02  |c 20200608  |l MUB01  |h 1303 
CAT |a FUKSOVAX  |b 02  |c 20200801  |l MUB01  |h 1632 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200915  |l MUB01  |h 2133 
CAT |c 20200921  |l MUB01  |h 1101 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210211  |l MUB01  |h 0016 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1036 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2022 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1316 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210805  |l MUB01  |h 2246 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210805  |l MUB01  |h 2246 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210807  |l MUB01  |h 0955 
CAT |a CECHOVAX  |b 02  |c 20211015  |l MUB01  |h 1104 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220308  |l MUB01  |h 0001 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220308  |l MUB01  |h 0001 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220308  |l MUB01  |h 0002 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220801  |l MUB01  |h 2302 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220801  |l MUB01  |h 2303 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230223  |l MUB01  |h 0018 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230223  |l MUB01  |h 0018 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230223  |l MUB01  |h 0018 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230223  |l MUB01  |h 0019 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20231006  |l MUB01  |h 2319 
CAT |a REPISOVA  |b 02  |c 20240117  |l MUB01  |h 1455 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240214  |l MUB01  |h 2142 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-09-21 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-594  |5 3201104139  |8 20200608  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20200608 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-594  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP