Opera houses online : marketing sophisticated art in the age of big data and social media /

Výzkum ukazuje, proč a jak se operní divadla prezentují online. První kapitola přináší informace o vývoji skupin diváků od menších, lokálních až k velkému, mezinárodnímu publiku. Zájem o zábavu a sociální zapojení přetrvává dodnes i přes zásadní změny ve společnosti. Nová média, digitalizace kultury...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Khokhlova, Elena (Autor práce)
Další autoři: Bek, Mikuláš, 1964- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Angličtina
Vydáno: 2019
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/j8gj6/
Obálka
LEADER 05511ctm a22008537i 4500
001 MUB01006451254
003 CZ BrMU
005 20211104064517.0
008 191002s2019 xr ||||| |||||||||||eng d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2022-01-03 
035 |a (ISMU-VSKP)328753 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD001  |e rda 
072 7 |a 782  |x Divadelní hudba. Opera, opereta, muzikál  |2 Konspekt  |9 9 
080 |a 782  |2 MRF 
080 |a 792.54  |2 MRF 
080 |a 782(091)  |2 MRF 
080 |a 654.19:004.738.5  |2 MRF 
080 |a 792.073  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Khokhlova, Elena  |% UČO 403149  |* [absolvent FF MU Brno, 2019]  |4 dis 
245 1 0 |a Opera houses online :  |b marketing sophisticated art in the age of big data and social media /  |c Elena Khokhlova 
264 0 |c 2019 
300 |a 139 listů 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Mikuláš Bek 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2019 
520 2 |a Výzkum ukazuje, proč a jak se operní divadla prezentují online. První kapitola přináší informace o vývoji skupin diváků od menších, lokálních až k velkému, mezinárodnímu publiku. Zájem o zábavu a sociální zapojení přetrvává dodnes i přes zásadní změny ve společnosti. Nová média, digitalizace kultury, digitální marketing a založení Society 2.0 reformovaly tradiční vnímání prostoru a času. Výběr forem a míst operních zážitků se také změnil. Dynamické, celosvětové publikum má dnes možnost sledovat operu skrze přenos v digitálním formátu, který tak přináší sofistikované umění přímo domů. Se vzrůstající nezávislostí na divadelním prostoru diváci získali dokonce možnost manipulovat s operním produktem a formovat si svoje zkušenosti podle vlastních potřeb a okolností. Tradiční způsoby prosazování a distribuce opery novému celosvětovému publiku, jehož pozornost je již žádána jinými zábavními průmysly, může být redundantní. Aby se divadla spojila se širším okruhem diváků, využívá funkce sociáln  |% cze 
520 2 9 |a The research demonstrates why and how modern opera houses go online. The first chapter guides through the audience transformation from small reserved groups to large international audiences. The entertainment- and community-seeking attitude remain, but the environment had drastically changed. New media, digitalization of culture, digital marketing, and the establishment of Society 2.0 reframed the traditional perception of distance and time. The forms and locales of opera experiences had also multiplied. Global audiences received an opportunity to consume opera in portable digital format which can now deliver the sophisticated art directly to one’s home. With increasing independency on the theater premises, the viewers gained more ways to manipulate digitalized opera product and form their experience according to their own needs and circumstances. The traditional ways of promoting and delivering opera to its new globally distributed audiences whose attention is already exploited by oth  |9 eng 
650 0 7 |a opera  |7 ph123748  |2 czenas 
650 0 7 |a operní inscenace  |7 ph137507  |2 czenas 
650 0 7 |a dějiny opery  |7 ph527138  |2 czenas 
650 0 7 |a online vysílání  |7 ph898537  |2 czenas 
650 0 7 |a divadelní diváci  |7 ph224060  |2 czenas 
650 0 9 |a opera  |2 eczenas 
650 0 9 |a opera performances  |2 eczenas 
650 0 9 |a history of opera  |2 eczenas 
650 0 9 |a online broadcasting  |2 eczenas 
650 0 9 |a theater audiences  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté)  |b Hudební věda  |c FF D-OT4 VH (VH)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Bek, Mikuláš,  |d 1964-  |7 mzk2002102963  |% UČO 31408  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Ústav hudební vědy  |7 olak2002158668  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/j8gj6/ 
CAT |c 20191002  |l MUB01  |h 0424 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191008  |l MUB01  |h 0850 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191008  |l MUB01  |h 0938 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191008  |l MUB01  |h 0952 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191008  |l MUB01  |h 0956 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191008  |l MUB01  |h 1001 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191008  |l MUB01  |h 1010 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191008  |l MUB01  |h 1017 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191008  |l MUB01  |h 1026 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20191008  |l MUB01  |h 1030 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200914  |l MUB01  |h 0802 
CAT |a PUTNOVAX  |b 02  |c 20210409  |l MUB01  |h 1833 
CAT |a HANDL  |b 02  |c 20211005  |l MUB01  |h 1121 
CAT |a HANDL  |b 02  |c 20211007  |l MUB01  |h 0937 
CAT |a SVOBODOVA  |b 02  |c 20211104  |l MUB01  |h 0645 
CAT |c 20220103  |l MUB01  |h 1152 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220317  |l MUB01  |h 1009 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20220317  |l MUB01  |h 1011 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230308  |l MUB01  |h 0051 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20231009  |l MUB01  |h 2342 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20231009  |l MUB01  |h 2345 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20231009  |l MUB01  |h 2348 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240206  |l MUB01  |h 2120 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240206  |l MUB01  |h 2137 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2022-01-03 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 FF  |a FF - ustredni knihovna  |2 SKLAD  |b sklad  |3 D-19522  |5 2572106563  |8 20211007  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20211007 
AVA |a FIL50  |b FF  |c sklad  |d D-19522  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j SKLAD