Opera houses online : marketing sophisticated art in the age of big data and social media /

Výzkum ukazuje, proč a jak se operní divadla prezentují online. První kapitola přináší informace o vývoji skupin diváků od menších, lokálních až k velkému, mezinárodnímu publiku. Zájem o zábavu a sociální zapojení přetrvává dodnes i přes zásadní změny ve společnosti. Nová média, digitalizace kultury...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Khokhlova, Elena (Autor práce)
Další autoři: Bek, Mikuláš, 1964- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Angličtina
Vydáno: 2019
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/j8gj6/
Obálka
Popis
Shrnutí:Výzkum ukazuje, proč a jak se operní divadla prezentují online. První kapitola přináší informace o vývoji skupin diváků od menších, lokálních až k velkému, mezinárodnímu publiku. Zájem o zábavu a sociální zapojení přetrvává dodnes i přes zásadní změny ve společnosti. Nová média, digitalizace kultury, digitální marketing a založení Society 2.0 reformovaly tradiční vnímání prostoru a času. Výběr forem a míst operních zážitků se také změnil. Dynamické, celosvětové publikum má dnes možnost sledovat operu skrze přenos v digitálním formátu, který tak přináší sofistikované umění přímo domů. Se vzrůstající nezávislostí na divadelním prostoru diváci získali dokonce možnost manipulovat s operním produktem a formovat si svoje zkušenosti podle vlastních potřeb a okolností. Tradiční způsoby prosazování a distribuce opery novému celosvětovému publiku, jehož pozornost je již žádána jinými zábavními průmysly, může být redundantní. Aby se divadla spojila se širším okruhem diváků, využívá funkce sociáln
The research demonstrates why and how modern opera houses go online. The first chapter guides through the audience transformation from small reserved groups to large international audiences. The entertainment- and community-seeking attitude remain, but the environment had drastically changed. New media, digitalization of culture, digital marketing, and the establishment of Society 2.0 reframed the traditional perception of distance and time. The forms and locales of opera experiences had also multiplied. Global audiences received an opportunity to consume opera in portable digital format which can now deliver the sophisticated art directly to one’s home. With increasing independency on the theater premises, the viewers gained more ways to manipulate digitalized opera product and form their experience according to their own needs and circumstances. The traditional ways of promoting and delivering opera to its new globally distributed audiences whose attention is already exploited by oth
Popis jednotky:Vedoucí práce: Mikuláš Bek
Fyzický popis:139 listů