Opera houses online : marketing sophisticated art in the age of big data and social media /
Výzkum ukazuje, proč a jak se operní divadla prezentují online. První kapitola přináší informace o vývoji skupin diváků od menších, lokálních až k velkému, mezinárodnímu publiku. Zájem o zábavu a sociální zapojení přetrvává dodnes i přes zásadní změny ve společnosti. Nová média, digitalizace kultury...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Angličtina |
Vydáno: |
2019
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/j8gj6/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Filozofická fakulta | sklad | D-19522 | 2572106563 |