Inkluze v základní škole: Vývoj a ověřování evaluačního nástroje
Předkládaná disertační práce se zabývá spravedlností a jejím logickým vyústěním do konceptu inkluzivního vzdělávání. Ústředním cílem práce je vývoj a ověření evaluačního nástroje do základních škol v České republice v oblasti inkluze. V první kapitole jsou shrnuta teoretická východiska. Pro přehledn...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2014
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/105251/pedf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-445 | 3201078323 |