Rozvíjení a hodnocení klíčových kompetencí v české škole
Předložená práce se zabývá přijetím a uplatněním konceptu klíčových kompetencí v české škole. Klíčové kompetence byly oficiálně zavedeny do českého vzdělávacího systému školským zákonem z roku 2004 jako stěžejní prvek zahájené kurikulární reformy. Cílem práce je ověřit, zda učitelé přijali koncept k...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/163638/pedf_d/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-263 | 3201056347 |