Rozvíjení a hodnocení klíčových kompetencí v české škole

Předložená práce se zabývá přijetím a uplatněním konceptu klíčových kompetencí v české škole. Klíčové kompetence byly oficiálně zavedeny do českého vzdělávacího systému školským zákonem z roku 2004 jako stěžejní prvek zahájené kurikulární reformy. Cílem práce je ověřit, zda učitelé přijali koncept k...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Straková, Jana (Autor práce)
Další autoři: Šimoník, Oldřich, 1943- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/163638/pedf_d/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář VP-263 3201056347