Las estrategias del lenguaje publicitario en los anuncios de cosmética

Práce je psána ve španělském jazyce a zabývá se strategiemi jazyka v reklamách na kosmetiku publikovaných v časopisech určených pro ženy. Jazyk reklamy je analyzován z hlediska slovní zásoby (neologizace, přejímání cizích slov, využití jednotlivých slovních druhů), syntaxe (typy vět) a z hlediska pr...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Antonická, Pavla (Autor práce)
Další autoři: Stehlík, Petr, 1971- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Španělština
Vydáno: 2006
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/65052/ff_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:Práce je psána ve španělském jazyce a zabývá se strategiemi jazyka v reklamách na kosmetiku publikovaných v časopisech určených pro ženy. Jazyk reklamy je analyzován z hlediska slovní zásoby (neologizace, přejímání cizích slov, využití jednotlivých slovních druhů), syntaxe (typy vět) a z hlediska pragmatického (jakých metod využívá, aby působil na čtenářky)
The whole work is written in Spanish. It deals with the strategies of the language of advertising in advertisements of cosmetics published in magazines aimed at women. It studies the use of Spanish from the lexical, syntactic and pragmatic point of view
Popis jednotky:Vedoucí práce: Petr Stehlík
Fyzický popis:69 l.