Komunikujete efektivně? /

Komunikace je jeden z nejúčinnějších nástrojů, který mají vedoucí pracovníci k dispozici. Bohužel mnozí manažeři nekomunikují se svými týmy, jak by měli. Výsledkem bývá, že produktivita klesá, plýtvá se cennými zdroji a pracovní morálka upadá. Jak tedy na to?

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: McGuigan, R. (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Moderní řízení
0026-8720
Roč. 37, č. 6 (2002), s. 58-59
Popis
Shrnutí:Komunikace je jeden z nejúčinnějších nástrojů, který mají vedoucí pracovníci k dispozici. Bohužel mnozí manažeři nekomunikují se svými týmy, jak by měli. Výsledkem bývá, že produktivita klesá, plýtvá se cennými zdroji a pracovní morálka upadá. Jak tedy na to?
ISSN:0026-8720