Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování - covid-19. /

Rigorózní práce řeší problematiku klimatu školní třídy prvních ročníků vybrané střední školy po pandemii covid-19 ve školním roce 2021/2022. V teoretické části práce je řešeno klima školní třídy s ohledem na skupinovou dynamiku a na pedagogickou interakci mezi učiteli a žákem. Rigorózní práce řeší k...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Zelníčková, Helena (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2022
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/kg4cz/
Obálka
LEADER 05193ctm a22007457i 4500
001 MUB01006514854
003 CZ BrMU
005 20230207142053.0
008 230125s2022 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2023-04-17 
035 |a (ISMU-VSKP)438513 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003  |e rda 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 373.5-021.321  |2 MRF 
080 |a 37.018.43  |2 MRF 
080 |a 37.091.252  |2 MRF 
080 |a 37.064.2  |2 MRF 
080 |a 37.011.3-051  |2 MRF 
080 |a 37.091.321  |2 MRF 
080 |a 37.018.43:004.738.5  |2 MRF 
080 |a (043.2)  |2 MRF 
100 1 |a Zelníčková, Helena  |% UČO 116094  |* [absolvent PdF MU]  |4 dis 
242 1 4 |a The Classroom Climate of the First Years of Secondary Vocational School after Distance Learning - covid-19.  |y eng 
245 1 0 |a Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování - covid-19. /  |c Helena Zelníčková 
264 0 |c 2022 
300 |a 198 stran 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
502 |a Rigorózní práce (PhDr.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2023 
520 2 |a Rigorózní práce řeší problematiku klimatu školní třídy prvních ročníků vybrané střední školy po pandemii covid-19 ve školním roce 2021/2022. V teoretické části práce je řešeno klima školní třídy s ohledem na skupinovou dynamiku a na pedagogickou interakci mezi učiteli a žákem. Rigorózní práce řeší klima školní třídy prvních ročníků vybrané střední školy po pandemii covid-19. Hlavním cílem teoretické části práce je popsat klima školní třídy s ohledem na fáze vývoje třídního kolektivu jako malé sociální skupiny a vlivu třídního učitele na klima školní třídy v prostředí distanční výuky. Dílčím cílem je charakteristika managementu školní třídy jako významné odborné kompetence pedagogů. Dále je dílčím cílem popsat důležitost harmonického vývoje školního kolektivu jako nejvýznamnější prevence patologických jevů ve školní třídě. Samostatnou kapitolu tvoří popis distanční výuky a popis průběhu distanční výuky ve školním roce 2020/2021. Hlavním cílem empirické části rigorózní práce je zachy  |% cze 
520 2 9 |a The rigorous thesis addresses the issue of the climate of the school class of the first years of a selected high school after the covid-19 pandemic in the school year 2021/2022. The theoretical part of the thesis addresses the climate of the school classroom with respect to group dynamics and the pedagogical interaction between teacher and student. The rigorous work addresses the climate of the school class of the first years of a selected high school after the covid-19 pandemic. The main goal of the theoretical part of the work is to describe the climate of the school class with regard to the stages of development of the class team as a small so-cial group and the influence of the class teacher on the climate of the school class in the distance learning environment. A partial goal is to characterize the management of the school class as an important professional competence of teachers. Furthermo-re, the partial goal is to describe the importance of harmonious development of the scho  |9 eng 
648 4 |a 2020-2021 
648 4 |a 2021-2022 
650 0 7 |a klima třídy  |2 CZ-BrMU 
650 0 7 |a střední odborné školy  |7 ph116319  |2 czenas 
650 0 7 |a distanční vzdělávání  |7 ph119487  |2 czenas 
650 0 7 |a školní třídy  |7 ph332181  |2 czenas 
650 0 7 |a učitel a žák  |7 ph126980  |2 czenas 
650 0 7 |a třídní učitelé  |7 ph952554  |2 czenas 
650 0 7 |a management třídy  |7 ph1059729  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogické dovednosti  |7 ph157201  |2 czenas 
650 0 7 |a virtuální vzdělávání  |7 ph118443  |2 czenas 
650 0 9 |a secondary vocational schools  |2 eczenas 
650 0 9 |a distance education  |2 eczenas 
650 0 9 |a school classes  |2 eczenas 
650 0 9 |a teacher and learner  |2 eczenas 
650 0 9 |a classroom teachers  |2 eczenas 
650 0 9 |a class management  |2 eczenas 
650 0 9 |a teaching skills  |2 eczenas 
650 0 9 |a virtual education  |2 eczenas 
655 7 |a rigorózní práce  |7 fd132407  |2 czenas 
655 9 |a doctoral dissertations  |2 eczenas 
658 |a Učitelství pro střední školy  |b Učitelství odborných předmětů pro střední školy  |c PdF Rig-SS UOP (UOP)  |2 CZ-BrMU 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Pedagogická fakulta  |7 kn20010709279  |4 dgg 
856 4 1 |u https://is.muni.cz/th/kg4cz/ 
CAT |c 20230125  |l MUB01  |h 0420 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20230207  |l MUB01  |h 1211 
CAT |a PELOUSKOVA  |b 02  |c 20230207  |l MUB01  |h 1420 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230330  |l MUB01  |h 0016 
CAT |c 20230417  |l MUB01  |h 1118 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2023-04-17 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-633  |5 3201113110  |8 20230207  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20230207 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-633  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP