Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování - covid-19. /

Rigorózní práce řeší problematiku klimatu školní třídy prvních ročníků vybrané střední školy po pandemii covid-19 ve školním roce 2021/2022. V teoretické části práce je řešeno klima školní třídy s ohledem na skupinovou dynamiku a na pedagogickou interakci mezi učiteli a žákem. Rigorózní práce řeší k...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Zelníčková, Helena (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2022
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/kg4cz/
Obálka
Popis
Shrnutí:Rigorózní práce řeší problematiku klimatu školní třídy prvních ročníků vybrané střední školy po pandemii covid-19 ve školním roce 2021/2022. V teoretické části práce je řešeno klima školní třídy s ohledem na skupinovou dynamiku a na pedagogickou interakci mezi učiteli a žákem. Rigorózní práce řeší klima školní třídy prvních ročníků vybrané střední školy po pandemii covid-19. Hlavním cílem teoretické části práce je popsat klima školní třídy s ohledem na fáze vývoje třídního kolektivu jako malé sociální skupiny a vlivu třídního učitele na klima školní třídy v prostředí distanční výuky. Dílčím cílem je charakteristika managementu školní třídy jako významné odborné kompetence pedagogů. Dále je dílčím cílem popsat důležitost harmonického vývoje školního kolektivu jako nejvýznamnější prevence patologických jevů ve školní třídě. Samostatnou kapitolu tvoří popis distanční výuky a popis průběhu distanční výuky ve školním roce 2020/2021. Hlavním cílem empirické části rigorózní práce je zachy
The rigorous thesis addresses the issue of the climate of the school class of the first years of a selected high school after the covid-19 pandemic in the school year 2021/2022. The theoretical part of the thesis addresses the climate of the school classroom with respect to group dynamics and the pedagogical interaction between teacher and student. The rigorous work addresses the climate of the school class of the first years of a selected high school after the covid-19 pandemic. The main goal of the theoretical part of the work is to describe the climate of the school class with regard to the stages of development of the class team as a small so-cial group and the influence of the class teacher on the climate of the school class in the distance learning environment. A partial goal is to characterize the management of the school class as an important professional competence of teachers. Furthermo-re, the partial goal is to describe the importance of harmonious development of the scho
Fyzický popis:198 stran