Terénní a projektová výuka v Bystřici nad Pernštejnem a jejím okolí /

Bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá pojmem terénní výuka, postavením tohoto typu výuky v geografickém gymnaziálním vzdělávání, dále popisuje cíle vyučování v terénu, jeho dělení či plánování, propojení s projektovou výukou a důvody, proč terén...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Pecinová, Kristýna (Autor práce)
Další autoři: Herber, Vladimír, 1952- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2021
Témata:
On-line přístup:https://is.muni.cz/th/caeq8/
Obálka
LEADER 04572ctm a22005897i 4500
001 MUB01006484384
003 CZ BrMU
005 20220125142013.0
008 210629s2021 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2022-04-11 
035 |a (ISMU-VSKP)389725 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004  |e rda 
072 7 |a 91  |x Geografie jako věda. Výzkum. Cestování  |2 Konspekt  |9 7 
080 |a 37.091.33/.39  |2 MRF 
080 |a 91  |2 MRF 
080 |a (437.324)  |2 MRF 
080 |a (043)378.22  |2 MRF 
100 1 |a Pecinová, Kristýna  |% UČO 479286  |* [absolvent PřírF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Fieldwork and project education in Bystřice nad Pernštejnem and its surroundings  |y eng 
245 1 0 |a Terénní a projektová výuka v Bystřici nad Pernštejnem a jejím okolí /  |c Kristýna Pecinová 
264 0 |c 2021 
300 |a 58 listů, 16 listů obrazové přílohy :  |b ilustrace, mapy 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Vladimír Herber 
502 |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2021 
520 2 |a Bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá pojmem terénní výuka, postavením tohoto typu výuky v geografickém gymnaziálním vzdělávání, dále popisuje cíle vyučování v terénu, jeho dělení či plánování, propojení s projektovou výukou a důvody, proč terénní výuku (ne)realizovat. Součástí teoretické části je i vymezení a charakteristika modelového území v okolí Bystřice nad Pernštejnem, která jej přibližuje z hlediska historického, fyzickogeografického a socioekonomického. Praktickou část tvoří tři návrhy terénní a projektové výuky, jež se liší prostředím, náplní i vyučovacími metodami. Ke každému návrhu je vytvořen metodický list pro učitele, který popisuje mimo jiné fáze výuky, trasu či využívané území, propojení s RVP, cíle terénní výuky apod. a pracovní list, s kterým studenti pracují v terénu.  |% cze 
520 2 9 |a The Bachelor theses consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the concept of fieldwork, the position of this type of teaching in geographical secondary school education. Furthermore, it describes the objectives of the field teaching, its division or planning, connection with the project teaching as well as reasons for (non)implementation of the field teaching. The theoretical part also includes the definition and characteristics of the model area around Bystřice nad Pernštejnem, which approaches it from a historical, physical-geographical and socio-economic point of view. The practical part involves three proposals for the field and project teaching, which differ in environment, content and teaching methods. Each proposal is accompanied with a methodical sheet for teachers describing, among other things, the teaching phase, route or area, connection with FEP, goals of the field teaching, etc. Additionally, the proposals contain a worksheet stude  |9 eng 
650 0 7 |a terénní vyučování  |7 ph241813  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a geografie  |7 ph114618  |2 czenas 
650 0 9 |a practical teaching  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a geography  |2 eczenas 
651 7 |a Bystřice nad Pernštejnem (Česko : oblast)  |7 ge291802  |2 czenas 
651 9 |a Bystřice nad Pernštejnem Region (Czechia)  |2 eczenas 
655 7 |a bakalářské práce  |7 fd132403  |2 czenas 
655 9 |a bachelor's theses  |2 eczenas 
658 |a Ekologická a evoluční biologie  |b Geografie a kartografie se zaměřením na vzdělávání  |c PřF B-EB UB, UZ (UZ)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Herber, Vladimír,  |d 1952-  |7 ola2003200934  |% UČO 1060  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Geografický ústav  |7 ko2005276089  |4 dgg 
856 4 1 |u https://is.muni.cz/th/caeq8/ 
CAT |c 20210629  |l MUB01  |h 0421 
CAT |a DRIMLOVA  |b 02  |c 20210811  |l MUB01  |h 1505 
CAT |a KOURILOVA  |b 02  |c 20220125  |l MUB01  |h 1420 
CAT |c 20220203  |l MUB01  |h 1003 
CAT |c 20220411  |l MUB01  |h 1102 
CAT |c 20240209  |l MUB01  |h 1158 
GEO |a 25/01/2022  |b ODESLANO 3/02/2022 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2022-04-11 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRVGR  |b ÚK volný výběr - GR  |3 K-VZ-2021-PECI  |5 3145379417  |8 20210811  |f 70  |f Prezenční  |r 20210811  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK volný výběr - GR  |d K-VZ-2021-PECI  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j PRVGR