Pojetí kázně z hlediska fází profesního vývoje učitele /
Disertační práce se zabývá problematikou pojetí kázně z hlediska fází profesního vývoje učitele. V teoretické části nabízí česká i zahraniční odborná východiska k práci. Zaměřuje se na současné pojetí kázně, projevy a příčiny neukázněného chování, metody a prostředky řešení neukázněného chování a uč...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2019
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/rp99y/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-578 | 3201101989 |