Constructing teacher subjective theory of assessment /

Abstrakt Tato studie zkoumá souvislost mezi rolí hodnocení a subjektivní hodnocení učitelů v roce 2009 vztah k podpoře výukových a učebních procesů. To odkazuje na myšlenkové procesy učitele ve vývoji subjektivní teorie hodnocení s ohledem na účel hodnocení v procesech výuky a učení. Učitelské subje...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Seden, Kinlay (Autor práce)
Další autoři: Švaříček, Roman, 1978- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Angličtina
Vydáno: 2019
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/pe5iv/
Obálka
Popis
Shrnutí:Abstrakt Tato studie zkoumá souvislost mezi rolí hodnocení a subjektivní hodnocení učitelů v roce 2009 vztah k podpoře výukových a učebních procesů. To odkazuje na myšlenkové procesy učitele ve vývoji subjektivní teorie hodnocení s ohledem na účel hodnocení v procesech výuky a učení. Učitelské subjektivní teorie o účelu hodnocení jsou relevantní, pokud jde o způsob plánování a prováděné v učebně. Použití škály dat zdrojů, tato kvalitativní interpretační studie zkoumala, jak 10 Angličtina jako učitelé cizích jazyků v českém nižším střední školy rozvinuly své subjektivní teorie hodnocení a jak tyto subjektivní teorie ovlivnily jejich postupy hodnocení v rámci učebny. Zjištění ukázala, že učitelé stavba subjektivní teorie byly ovlivněny několika kontextuálními faktory; nicméně, porozumění učitelům a subjektifikace účelu hodnocení se týkalo pěti různých témat hodnocení učitelé nižšího sekundárního vzdělávání: a) hodnocení pro učitele a učitele odpovědnost studentů, b) hodnocení certifikac
This study explores the connection between the role of assessment and teachers’ subjectification of assessment in relation to supporting teaching and learning processes. It refers to the teacher’s thought processes in developing subjective theories of assessment with regard to the purpose of assessment in the teaching and learning processes. Teachers’ subjective theories about the purpose of assessment are relevant with regard to how assessment is planned and implemented in classroom settings. Using a range of data sources, this qualitative interpretive study examined how 10 English as a Foreign Language teachers in the Czech lower secondary schools developed their subjective theories of assessment and how these subjective theories influenced their assessment practices within the classroom. Findings showed that teachers construction of subjective theories were influenced by few contextual factors; however, teachers’ understanding and subjectification of the purpose of assessment revolv
Popis jednotky:Vedoucí práce: Roman Švaříček
Fyzický popis:176 stran : ilustrace