Constructing teacher subjective theory of assessment /

Abstrakt Tato studie zkoumá souvislost mezi rolí hodnocení a subjektivní hodnocení učitelů v roce 2009 vztah k podpoře výukových a učebních procesů. To odkazuje na myšlenkové procesy učitele ve vývoji subjektivní teorie hodnocení s ohledem na účel hodnocení v procesech výuky a učení. Učitelské subje...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Seden, Kinlay (Autor práce)
Další autoři: Švaříček, Roman, 1978- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Angličtina
Vydáno: 2019
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/pe5iv/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Filozofická fakulta sklad D-19546 2572106585