Constructing teacher subjective theory of assessment /
Abstrakt Tato studie zkoumá souvislost mezi rolí hodnocení a subjektivní hodnocení učitelů v roce 2009 vztah k podpoře výukových a učebních procesů. To odkazuje na myšlenkové procesy učitele ve vývoji subjektivní teorie hodnocení s ohledem na účel hodnocení v procesech výuky a učení. Učitelské subje...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Angličtina |
Vydáno: |
2019
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/pe5iv/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Filozofická fakulta | sklad | D-19546 | 2572106585 |