Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu /

Předkládaná disertační práce se zabývá výzkumem dvou velmi aktuálních konceptů, které se v současnosti stále více uplatňují v programech přípravného učitelského vzdělávání. Jedním z nich je specifická kategorie znalostí, tzv. didaktické znalostí obsahu. Druhým je reflexe či reflektivní praxe, která...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Chocholatá, Jana (Autor práce)
Další autoři: Vlčková, Kateřina, 1976- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2018
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/i00rf/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář VP-568 3201100571