Školní psycholog v inkluzivním prostředí základní školy /

Předložená disertační práce se zabývá úkoly školního psychologa v prostředí inkluzivní školy. Teoreticky zpracovává otázky inkluzivního vyučování, které nově řeší pedagogickou práci zejména se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Prostřednictvím výzkumu jsou zjišťovány požadavky na služby a o...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Magerová, Jana (Autor práce)
Další autoři: Vítková, Marie, 1947- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2018
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/nuqm4/
Obálka
Popis
Shrnutí:Předložená disertační práce se zabývá úkoly školního psychologa v prostředí inkluzivní školy. Teoreticky zpracovává otázky inkluzivního vyučování, které nově řeší pedagogickou práci zejména se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Prostřednictvím výzkumu jsou zjišťovány požadavky na služby a odborné činnosti školního psychologa z pohledu znalostí a zkušeností posluchačů speciální pedagogiky jako odborníků, s nimiž jsou školní psychologové v úzkém pracovním kontaktu při práci s žáky.
The presented dissertation deals with the tasks of the school psychologist in the environment of the inclusive school. Theoretically, it deals with the issues of inclusive teaching, which resolve the pedagogical work especially with pupils with special educational needs. Through the research, the requirements for services and professional activities of the school psychologist are identified from the point of view of the knowledge and experience of the special pedagogics listeners as specialists with whom the school psychologists are in close working relationship with pupils.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Marie Vítková
Fyzický popis:277 listů