Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu /

Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol. Teoretická část rigorózní práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola definuje termín inkluze a inkluzivní vzdělá...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Dostalová, Eva (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2018
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/zksuy/
Obálka
LEADER 04945ctm a22006497i 4500
001 MUB01006419735
003 CZ BrMU
005 20231026200725.0
008 180614s2018 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2018-09-10 
035 |a (ISMU-VSKP)311393 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a (043.2)  |2 MRF 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 316.344.6-056.26/.29-053.2  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 37.048.3  |2 MRF 
100 1 |a Dostalová, Eva  |7 ola20211110834  |% UČO 372136  |4 dis 
242 1 4 |a The analysis of support measures for pupils with physical disabilities in the inclusive environment of mainstream schools  |y eng 
245 1 0 |a Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu /  |c Eva Doležalová 
264 0 |c 2018 
300 |a 155 listů 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
502 |a Rigorózní práce (PhDr.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2018 
520 2 |a Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol. Teoretická část rigorózní práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola definuje termín inkluze a inkluzivní vzdělávání. Zde je nastíněna aktuální vzdělávací politika v České republice a také v zahraničí. Kapitola obsahuje Mezinárodní klasifikaci funkčních schopností, disability a zdraví pro děti a mládež. Závěr kapitoly je věnován metodologii vztahující se k rigorózní práci a výzkumnému šetření. Druhá kapitola se věnuje edukaci žáků s tělesným postižením. Nejprve je uveden historický a vývojový exkurz do pedagogiky žáků s tělesným postižením. Následující podkapitola se zabývá definováním a specifikací okruhu jedinců s tělesným postižením. Zde je uveden vliv tělesného postižení na vzdělávání těchto žáků. Závěr kapitoly tvoří přístupy a strategie v inkluzivním vzdělávání žáků s tělesným postižením. Posled  |% cze 
520 2 9 |a The Rigorous thesis and the research project follow up the identification and analysis of the effectiveness of the use of support measures for pupils with physical disabilities in the inclusive environment of primary schools. The theoretical part of the rigorous thesis is separated into three chapters. First chapter defines the term inclusion and inclusive education. Here is outlined the current educational policy in the Czech Republic and also abroad. The chapter contains the International Classification of Functioning, Disability and Health for Children and Youth. The conclusion of the chapter is devoted to the challenge of methodology in due to the rigorous thesis and research project. Next the second chapter deals with the education of pupils with physical disabilities. Firstly, there is a historical and developmental excursion into the pedagogy of pupils with physical disabilities. The following subchapter deals with defining and specifying the range of individuals with physical d  |9 eng 
650 0 7 |a děti s tělesným postižením  |7 ph116514  |2 czenas 
650 0 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas 
650 0 7 |a podpůrná opatření (vzdělávání)  |7 ph889939  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální pedagogika  |7 ph116230  |2 czenas 
650 0 7 |a výchovné poradenství  |7 ph127430  |2 czenas 
650 0 9 |a educational counseling  |2 eczenas 
650 0 9 |a children with physical disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a integrated education  |2 eczenas 
650 0 9 |a special education  |2 eczenas 
650 0 9 |a supportive measures (education)  |2 eczenas 
655 7 |a rigorózní práce  |7 fd132407  |2 czenas 
655 9 |a doctoral dissertations  |2 eczenas 
658 |a Speciální pedagogika  |b Speciální pedagogika  |c PdF Rig-SPD SPZP (SPZP)  |2 CZ-BrMU 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Pedagogická fakulta  |7 kn20010709279  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/zksuy/ 
CAT |c 20180614  |l MUB01  |h 0421 
CAT |a PELOUSKOVA  |b 02  |c 20180724  |l MUB01  |h 0911 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180731  |l MUB01  |h 0151 
CAT |c 20180910  |l MUB01  |h 1010 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1029 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2015 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1302 
CAT |a XOPR  |b 02  |c 20231026  |l MUB01  |h 2007 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2018-09-10 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-552  |5 3201098574  |8 20180724  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20180724 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-552  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP