Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu /
Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol. Teoretická část rigorózní práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola definuje termín inkluze a inkluzivní vzdělá...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2018
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/zksuy/ |
LEADER | 04945ctm a22006497i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006419735 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20231026200725.0 | ||
008 | 180614s2018 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2018-09-10 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)311393 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a (043.2) |2 MRF | ||
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 316.344.6-056.26/.29-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.04 |2 MRF | ||
080 | |a 37.048.3 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Dostalová, Eva |7 ola20211110834 |% UČO 372136 |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The analysis of support measures for pupils with physical disabilities in the inclusive environment of mainstream schools |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu / |c Eva Doležalová |
264 | 0 | |c 2018 | |
300 | |a 155 listů | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
502 | |a Rigorózní práce (PhDr.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2018 | ||
520 | 2 | |a Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol. Teoretická část rigorózní práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola definuje termín inkluze a inkluzivní vzdělávání. Zde je nastíněna aktuální vzdělávací politika v České republice a také v zahraničí. Kapitola obsahuje Mezinárodní klasifikaci funkčních schopností, disability a zdraví pro děti a mládež. Závěr kapitoly je věnován metodologii vztahující se k rigorózní práci a výzkumnému šetření. Druhá kapitola se věnuje edukaci žáků s tělesným postižením. Nejprve je uveden historický a vývojový exkurz do pedagogiky žáků s tělesným postižením. Následující podkapitola se zabývá definováním a specifikací okruhu jedinců s tělesným postižením. Zde je uveden vliv tělesného postižení na vzdělávání těchto žáků. Závěr kapitoly tvoří přístupy a strategie v inkluzivním vzdělávání žáků s tělesným postižením. Posled |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The Rigorous thesis and the research project follow up the identification and analysis of the effectiveness of the use of support measures for pupils with physical disabilities in the inclusive environment of primary schools. The theoretical part of the rigorous thesis is separated into three chapters. First chapter defines the term inclusion and inclusive education. Here is outlined the current educational policy in the Czech Republic and also abroad. The chapter contains the International Classification of Functioning, Disability and Health for Children and Youth. The conclusion of the chapter is devoted to the challenge of methodology in due to the rigorous thesis and research project. Next the second chapter deals with the education of pupils with physical disabilities. Firstly, there is a historical and developmental excursion into the pedagogy of pupils with physical disabilities. The following subchapter deals with defining and specifying the range of individuals with physical d |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a děti s tělesným postižením |7 ph116514 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a podpůrná opatření (vzdělávání) |7 ph889939 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika |7 ph116230 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchovné poradenství |7 ph127430 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a educational counseling |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a children with physical disabilities |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a integrated education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a special education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a supportive measures (education) |2 eczenas |
655 | 7 | |a rigorózní práce |7 fd132407 |2 czenas | |
655 | 9 | |a doctoral dissertations |2 eczenas | |
658 | |a Speciální pedagogika |b Speciální pedagogika |c PdF Rig-SPD SPZP (SPZP) |2 CZ-BrMU | ||
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Pedagogická fakulta |7 kn20010709279 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/zksuy/ |
CAT | |c 20180614 |l MUB01 |h 0421 | ||
CAT | |a PELOUSKOVA |b 02 |c 20180724 |l MUB01 |h 0911 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180731 |l MUB01 |h 0151 | ||
CAT | |c 20180910 |l MUB01 |h 1010 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1029 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 2015 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1302 | ||
CAT | |a XOPR |b 02 |c 20231026 |l MUB01 |h 2007 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2018-09-10 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-552 |5 3201098574 |8 20180724 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20180724 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-552 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j KDEP |