Aktualizace gymnaziální výuky makroregionů světa /
Tato diplomová práce se věnuje hodnocení učebnic regionální geografie se zaměřením na světové makroregiony prostřednictví analýzy didaktické a obsahové vybavenosti. V první části je věnována pozornost makroregionům ve vzdělávání skrze analýzu kurikulárních dokumentů. Druhá se věnuje učebnicím jako e...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2016
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/375944/prif_m/ |
LEADER | 03340ctm a22006017i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01006370293 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20160907094147.0 | ||
008 | 160628s2016 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2016-10-09 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)279194 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 |e rda | ||
072 | 7 | |a 91 |x Geografie jako věda. Výzkum. Cestování |2 Konspekt |9 7 | |
080 | |a 91 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.64(075.3) |2 MRF | ||
080 | |a (043)378.2 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Sousedíková, Andrea |% UČO 375944 |* [absolvent PřírF MU] |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Upgraded high school teaching of the world macroregions |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Aktualizace gymnaziální výuky makroregionů světa / |c Andrea Sousedíková |
264 | 0 | |c 2016 | |
300 | |a 70 listů, 11 listů nečíslovaných příloh | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Vedoucí práce: Alois Hynek | ||
502 | |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2016 | ||
520 | 2 | |a Tato diplomová práce se věnuje hodnocení učebnic regionální geografie se zaměřením na světové makroregiony prostřednictví analýzy didaktické a obsahové vybavenosti. V první části je věnována pozornost makroregionům ve vzdělávání skrze analýzu kurikulárních dokumentů. Druhá se věnuje učebnicím jako edukačnímu prostředku a jejich analýze. Třetí pak hodnotí vybranou učebnici a navrhuje způsob její aktualizace. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The aim of this MA thesis is to evaluate textbooks of regional geography with regards to concept of world macroregions by evaluation of its didactical and subject content. The first part focus on macroregions by analysis of curriculum documents. The second is dedicated to textbooks and their role as educational mean and their analysis. Third part contain evaluation of selected textbook and proposition of is upgrading. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a učebnice středních škol |7 ph270762 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a zeměpis |7 ph116771 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a geography (school subject) |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a secondary school textbooks |2 eczenas |
655 | 7 | |a diplomové práce |7 fd132022 |2 czenas | |
655 | 9 | |a master's theses |2 eczenas | |
658 | |a Geografie a kartografie |c PřF N-GK UZ, FF:HIU |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Hynek, Alois, |d 1940- |7 ola2003200935 |% UČO 166 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Geografický ústav |7 ko2005276089 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/375944/prif_m/ |
CAT | |c 20160628 |l MUB01 |h 0421 | ||
CAT | |a RACLAVSKA |b 02 |c 20160718 |l MUB01 |h 1002 | ||
CAT | |c 20160801 |l MUB01 |h 1557 | ||
CAT | |a KOURILOVA |b 02 |c 20160907 |l MUB01 |h 0730 | ||
CAT | |a KOURILOVA |b 02 |c 20160907 |l MUB01 |h 0941 | ||
CAT | |c 20161003 |l MUB01 |h 1003 | ||
CAT | |c 20161009 |l MUB01 |h 2232 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1020 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 2007 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1247 | ||
GEO | |a 07/09/2016 |b ODESLANO 3/10/2016 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2016-10-09 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRSGR |b ÚK sklad - GR |3 K-13295 |5 3145368889 |8 20160718 |f 71 |f Prezenční SKLAD |q 20180510 |r 20160114 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK sklad - GR |d K-13295 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j PRSGR |