Aktualizace gymnaziální výuky makroregionů světa /

Tato diplomová práce se věnuje hodnocení učebnic regionální geografie se zaměřením na světové makroregiony prostřednictví analýzy didaktické a obsahové vybavenosti. V první části je věnována pozornost makroregionům ve vzdělávání skrze analýzu kurikulárních dokumentů. Druhá se věnuje učebnicím jako e...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Sousedíková, Andrea (Autor práce)
Další autoři: Hynek, Alois, 1940- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2016
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/375944/prif_m/
Obálka
LEADER 03340ctm a22006017i 4500
001 MUB01006370293
003 CZ BrMU
005 20160907094147.0
008 160628s2016 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2016-10-09 
035 |a (ISMU-VSKP)279194 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004  |e rda 
072 7 |a 91  |x Geografie jako věda. Výzkum. Cestování  |2 Konspekt  |9 7 
080 |a 91  |2 MRF 
080 |a 37.091.64(075.3)  |2 MRF 
080 |a (043)378.2  |2 MRF 
100 1 |a Sousedíková, Andrea  |% UČO 375944  |* [absolvent PřírF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Upgraded high school teaching of the world macroregions  |y eng 
245 1 0 |a Aktualizace gymnaziální výuky makroregionů světa /  |c Andrea Sousedíková 
264 0 |c 2016 
300 |a 70 listů, 11 listů nečíslovaných příloh 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Alois Hynek 
502 |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2016 
520 2 |a Tato diplomová práce se věnuje hodnocení učebnic regionální geografie se zaměřením na světové makroregiony prostřednictví analýzy didaktické a obsahové vybavenosti. V první části je věnována pozornost makroregionům ve vzdělávání skrze analýzu kurikulárních dokumentů. Druhá se věnuje učebnicím jako edukačnímu prostředku a jejich analýze. Třetí pak hodnotí vybranou učebnici a navrhuje způsob její aktualizace.  |% cze 
520 2 9 |a The aim of this MA thesis is to evaluate textbooks of regional geography with regards to concept of world macroregions by evaluation of its didactical and subject content. The first part focus on macroregions by analysis of curriculum documents. The second is dedicated to textbooks and their role as educational mean and their analysis. Third part contain evaluation of selected textbook and proposition of is upgrading.  |9 eng 
650 0 7 |a učebnice středních škol  |7 ph270762  |2 czenas 
650 0 7 |a zeměpis  |7 ph116771  |2 czenas 
650 0 9 |a geography (school subject)  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary school textbooks  |2 eczenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
655 9 |a master's theses  |2 eczenas 
658 |a Geografie a kartografie  |c PřF N-GK UZ, FF:HIU  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Hynek, Alois,  |d 1940-  |7 ola2003200935  |% UČO 166  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Geografický ústav  |7 ko2005276089  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/375944/prif_m/ 
CAT |c 20160628  |l MUB01  |h 0421 
CAT |a RACLAVSKA  |b 02  |c 20160718  |l MUB01  |h 1002 
CAT |c 20160801  |l MUB01  |h 1557 
CAT |a KOURILOVA  |b 02  |c 20160907  |l MUB01  |h 0730 
CAT |a KOURILOVA  |b 02  |c 20160907  |l MUB01  |h 0941 
CAT |c 20161003  |l MUB01  |h 1003 
CAT |c 20161009  |l MUB01  |h 2232 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1020 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2007 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1247 
GEO |a 07/09/2016  |b ODESLANO 3/10/2016 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2016-10-09 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRSGR  |b ÚK sklad - GR  |3 K-13295  |5 3145368889  |8 20160718  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |q 20180510  |r 20160114  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK sklad - GR  |d K-13295  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j PRSGR