Aktualizace gymnaziální výuky makroregionů světa /
Tato diplomová práce se věnuje hodnocení učebnic regionální geografie se zaměřením na světové makroregiony prostřednictví analýzy didaktické a obsahové vybavenosti. V první části je věnována pozornost makroregionům ve vzdělávání skrze analýzu kurikulárních dokumentů. Druhá se věnuje učebnicím jako e...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2016
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/375944/prif_m/ |
Shrnutí: | Tato diplomová práce se věnuje hodnocení učebnic regionální geografie se zaměřením na světové makroregiony prostřednictví analýzy didaktické a obsahové vybavenosti. V první části je věnována pozornost makroregionům ve vzdělávání skrze analýzu kurikulárních dokumentů. Druhá se věnuje učebnicím jako edukačnímu prostředku a jejich analýze. Třetí pak hodnotí vybranou učebnici a navrhuje způsob její aktualizace. The aim of this MA thesis is to evaluate textbooks of regional geography with regards to concept of world macroregions by evaluation of its didactical and subject content. The first part focus on macroregions by analysis of curriculum documents. The second is dedicated to textbooks and their role as educational mean and their analysis. Third part contain evaluation of selected textbook and proposition of is upgrading. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Alois Hynek |
Fyzický popis: | 70 listů, 11 listů nečíslovaných příloh |