Sprachliche und außersprachliche Mittel der Werbung - Vergleich der deutschen und japanischen Werbung /

Tématem předložené dizertační práce jsou „Jazykové a mimojazykové prostředky reklamy: srovnání německé a japonské reklamy“. Na základě kulturních dimenzí definovaných Geertem Hofstedem je korpus 290 (145 německých a 145 japonských) televizních spotů vysílaných mezi lety 2005 až 2015 podroben kvalita...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Tesařová, Pavlína (Autor práce)
Další autoři: Malá, Jiřina, 1957- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Němčina
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/110071/ff_d/
Obálka

Knihovny MUNI nemají přístupné knihovní jednotky.