Reklamní strategie v dynamickém duopolu /

Tato bakalářská práce se zabývá problematikou, zda, kdy a kolik značkové reklamy oproti obecné reklamě by mělo být provedeno. Použitím teorie diferenciálních her získáme optimální reklamní rozhodnutí pro dynamický duopol se symetrickými a asymetrickými konkurenty. Ukážeme, jak reklamní činnost závis...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Rebendová, Lenka (Autor práce)
Další autoři: Paseka, Jan, 1962- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/406054/prif_b/
Obálka
LEADER 03881ctm a22006857i 4500
001 MUB01006342433
003 CZ BrMU
005 20150812135909.0
008 150623s2015 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2016-03-09 
035 |a (ISMU-VSKP)265374 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD004  |e rda 
072 7 |a 519.1/.8  |x Kombinatorika. Teorie grafů. Matematická statistika. Operační výzkum. Matematické modelování  |2 Konspekt  |9 13 
080 |a 519.83  |2 MRF 
080 |a 659.113  |2 MRF 
080 |a 339.13.012.432  |2 MRF 
080 |a (043)378.22  |2 MRF 
100 1 |a Rebendová, Lenka  |% UČO 406054  |* [absolvent PřírF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Advertising Strategies in a Dynamic Duopoly  |y eng 
245 1 0 |a Reklamní strategie v dynamickém duopolu /  |c Lenka Rebendová 
264 0 |c 2015 
300 |a 32 listy 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Vedoucí práce: Jan Paseka 
502 |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2015 
520 2 |a Tato bakalářská práce se zabývá problematikou, zda, kdy a kolik značkové reklamy oproti obecné reklamě by mělo být provedeno. Použitím teorie diferenciálních her získáme optimální reklamní rozhodnutí pro dynamický duopol se symetrickými a asymetrickými konkurenty. Ukážeme, jak reklamní činnost závisí na ceně a účinnosti každého typu reklamní činnosti pro každou firmu, rozdělení užitku tržního rozvoje a ziskové marže stanovené endogenně z cenové konkurence. Poté rozebereme rozšíření a nejvýznamnější rysy modelu.  |% cze 
520 2 9 |a This bachelor's thesis examines whether, when, and how much brand advertising versus generic advertising should be done. Using differential game theory, optimal advertising decisions are obtained for a dynamic duopoly with symmetric or asymmetric competitors. We show how advertising depends on the cost and effectiveness of each type of advertising for each firm, the allocation of market expansion benefits, and the profit margins determined endogenously from price competition. Then we discuss extensions and salient features of the model.  |9 eng 
650 0 7 |a duopoly  |7 ph442523  |2 czenas 
650 0 7 |a reklamní strategie  |7 ph229515  |2 czenas 
650 0 7 |a teorie her  |7 ph126557  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising strategy  |2 eczenas 
650 0 9 |a duopolies  |2 eczenas 
650 0 9 |a game theory  |2 eczenas 
655 7 |a bakalářské práce  |7 fd132403  |2 czenas 
655 9 |a bachelor's theses  |2 eczenas 
658 |a Matematika  |b Finanční a pojistná matematika  |c PřF B-MA FINPOJ (FINPOJ)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Paseka, Jan,  |d 1962-  |7 mub2010589590  |% UČO 1197  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Ústav matematiky a statistiky  |7 kn20091211007  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/406054/prif_b/ 
CAT |c 20150623  |l MUB01  |h 0421 
CAT |a RACLAVSKA  |b 02  |c 20150727  |l MUB01  |h 1625 
CAT |a JANA  |b 02  |c 20150812  |l MUB01  |h 1359 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1453 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1414 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0547 
CAT |c 20160303  |l MUB01  |h 1234 
CAT |c 20160308  |l MUB01  |h 1505 
CAT |c 20160309  |l MUB01  |h 1108 
CAT |c 20161008  |l MUB01  |h 2241 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20180809  |l MUB01  |h 1049 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1015 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 2002 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1238 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240605  |l MUB01  |h 0018 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2016-03-09 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PRIF  |a Přírodovědecká fakulta  |2 PRVMA  |b ÚK volný výběr - M  |3 K-M-2015-REBE  |5 3145365009  |8 20150727  |f 70  |f Prezenční  |q 20180803  |r 20150721  |s dar 
AVA |a SCI50  |b PRIF  |c ÚK volný výběr - M  |d K-M-2015-REBE  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j PRVMA