Reklamní strategie v dynamickém duopolu /

Tato bakalářská práce se zabývá problematikou, zda, kdy a kolik značkové reklamy oproti obecné reklamě by mělo být provedeno. Použitím teorie diferenciálních her získáme optimální reklamní rozhodnutí pro dynamický duopol se symetrickými a asymetrickými konkurenty. Ukážeme, jak reklamní činnost závis...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Rebendová, Lenka (Autor práce)
Další autoři: Paseka, Jan, 1962- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2015
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/406054/prif_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tato bakalářská práce se zabývá problematikou, zda, kdy a kolik značkové reklamy oproti obecné reklamě by mělo být provedeno. Použitím teorie diferenciálních her získáme optimální reklamní rozhodnutí pro dynamický duopol se symetrickými a asymetrickými konkurenty. Ukážeme, jak reklamní činnost závisí na ceně a účinnosti každého typu reklamní činnosti pro každou firmu, rozdělení užitku tržního rozvoje a ziskové marže stanovené endogenně z cenové konkurence. Poté rozebereme rozšíření a nejvýznamnější rysy modelu.
This bachelor's thesis examines whether, when, and how much brand advertising versus generic advertising should be done. Using differential game theory, optimal advertising decisions are obtained for a dynamic duopoly with symmetric or asymmetric competitors. We show how advertising depends on the cost and effectiveness of each type of advertising for each firm, the allocation of market expansion benefits, and the profit margins determined endogenously from price competition. Then we discuss extensions and salient features of the model.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Jan Paseka
Fyzický popis:32 listy