Socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem
Rigorózní práce je zaměřena na socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem, a to zejména na sociopreferenční vrstevnické vztahy. Významná část studie byla založena na sociometrickém šetření v 10 třídách, kde byl integrován žák s Aspergerov...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2011
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/265749/pedf_r/ |
LEADER | 04241ctm a22007817a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000696966 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20140819142000.0 | ||
008 | 111117s2011 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2020-02-17 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)221333 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 | ||
072 | 7 | |a 616.89 |x Psychiatrie |2 Konspekt |9 14 | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 616.89-008.45 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3.011.3-052 |2 MRF | ||
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 303.682 |2 MRF | ||
080 | |a 364.636 |2 MRF | ||
080 | |a 37 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Nováková, Jana |% UČO 265749 |* [absolvent PdF MU, spec. pedagogika] |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Socioeducational Aspects of Inclusive Education of Pupils with Asperger Syndrome and High Functioning Autism |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem |h [rukopis] / |c Jana Nováková |
260 | |c 2011 | ||
300 | |a 183 l. | ||
502 | |a Rigorózní práce (PhDr.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2011 | ||
520 | 2 | |a Rigorózní práce je zaměřena na socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem, a to zejména na sociopreferenční vrstevnické vztahy. Významná část studie byla založena na sociometrickém šetření v 10 třídách, kde byl integrován žák s Aspergerovým syndromem či jinou pervazivní vývojovou poruchou. Výsledky výzkumného šetření byly zpracovány do podoby sociogramů, grafů a tabulek. Závěrečná kapitola navrhuje také doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The Rigorous Thesis is focused on socioeducational aspects of inclusive education of pupils with Asperger syndrome and high functioning autism, especially on sociopreferential peer relationships. A dominant part of the research study was based on social network methods of 10 typical classrooms, that included students with Asperger syndrome/high functioning autism. Results of practical research were processed into sociographs, graphs a tables. The final chapter suggests recommendation for special educational theory and as well as practice. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a Aspergerův syndrom |7 ph317194 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a autismus |7 ph118685 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a sociometrie |7 ph125770 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a šikana |7 ph120093 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a žáci |7 ph128055 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a Asperger's syndrome |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a autism |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a bullying |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a integrated education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a learners |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a sociometry |2 eczenas |
655 | 7 | |a rigorózní práce |7 fd132407 |2 czenas | |
658 | |a Speciální pedagogika |b Speciální pedagogika |c PdF Rig-SPD SPZP (SPZP) |2 CZ-BrMU | ||
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Pedagogická fakulta |7 kn20010709279 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/265749/pedf_r/ |
CAT | |c 20111117 |l MUB01 |h 0422 | ||
CAT | |a SRAMKOVA |b 02 |c 20120124 |l MUB01 |h 1018 | ||
CAT | |a JANASOVA |b 02 |c 20120127 |l MUB01 |h 0709 | ||
CAT | |a REPISOVA |b 02 |c 20120201 |l MUB01 |h 1148 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0153 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20120605 |l MUB01 |h 1035 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20120605 |l MUB01 |h 1043 | ||
CAT | |c 20120610 |l MUB01 |h 2034 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130304 |l MUB01 |h 1328 | ||
CAT | |c 20140127 |l MUB01 |h 1915 | ||
CAT | |a FUKSOVAX |b 02 |c 20140819 |l MUB01 |h 1420 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 1154 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1448 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1409 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151226 |l MUB01 |h 0219 | ||
CAT | |c 20200217 |l MUB01 |h 1031 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0956 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1945 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1210 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2020-02-17 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-374 |5 3201071123 |8 20120124 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20120124 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-374 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j KDEP |