Socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem

Rigorózní práce je zaměřena na socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem, a to zejména na sociopreferenční vrstevnické vztahy. Významná část studie byla založena na sociometrickém šetření v 10 třídách, kde byl integrován žák s Aspergerov...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Nováková, Jana (Autor práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2011
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/265749/pedf_r/
Obálka
LEADER 04241ctm a22007817a 4500
001 MUB01000696966
003 CZ BrMU
005 20140819142000.0
008 111117s2011 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-02-17 
035 |a (ISMU-VSKP)221333 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003 
072 7 |a 616.89  |x Psychiatrie  |2 Konspekt  |9 14 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 616.89-008.45  |2 MRF 
080 |a 373.3.011.3-052  |2 MRF 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 303.682  |2 MRF 
080 |a 364.636  |2 MRF 
080 |a 37  |2 MRF 
080 |a 616.89  |2 MRF 
100 1 |a Nováková, Jana  |% UČO 265749  |* [absolvent PdF MU, spec. pedagogika]  |4 dis 
242 1 0 |a Socioeducational Aspects of Inclusive Education of Pupils with Asperger Syndrome and High Functioning Autism  |y eng 
245 1 0 |a Socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem  |h [rukopis] /  |c Jana Nováková 
260 |c 2011 
300 |a 183 l. 
502 |a Rigorózní práce (PhDr.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2011 
520 2 |a Rigorózní práce je zaměřena na socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem, a to zejména na sociopreferenční vrstevnické vztahy. Významná část studie byla založena na sociometrickém šetření v 10 třídách, kde byl integrován žák s Aspergerovým syndromem či jinou pervazivní vývojovou poruchou. Výsledky výzkumného šetření byly zpracovány do podoby sociogramů, grafů a tabulek. Závěrečná kapitola navrhuje také doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi  |% cze 
520 2 9 |a The Rigorous Thesis is focused on socioeducational aspects of inclusive education of pupils with Asperger syndrome and high functioning autism, especially on sociopreferential peer relationships. A dominant part of the research study was based on social network methods of 10 typical classrooms, that included students with Asperger syndrome/high functioning autism. Results of practical research were processed into sociographs, graphs a tables. The final chapter suggests recommendation for special educational theory and as well as practice.  |9 eng 
650 0 7 |a Aspergerův syndrom  |7 ph317194  |2 czenas 
650 0 7 |a autismus  |7 ph118685  |2 czenas 
650 0 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas 
650 0 7 |a sociometrie  |7 ph125770  |2 czenas 
650 0 7 |a šikana  |7 ph120093  |2 czenas 
650 0 7 |a žáci  |7 ph128055  |2 czenas 
650 0 9 |a Asperger's syndrome  |2 eczenas 
650 0 9 |a autism  |2 eczenas 
650 0 9 |a bullying  |2 eczenas 
650 0 9 |a integrated education  |2 eczenas 
650 0 9 |a learners  |2 eczenas 
650 0 9 |a sociometry  |2 eczenas 
655 7 |a rigorózní práce  |7 fd132407  |2 czenas 
658 |a Speciální pedagogika  |b Speciální pedagogika  |c PdF Rig-SPD SPZP (SPZP)  |2 CZ-BrMU 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Pedagogická fakulta  |7 kn20010709279  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/265749/pedf_r/ 
CAT |c 20111117  |l MUB01  |h 0422 
CAT |a SRAMKOVA  |b 02  |c 20120124  |l MUB01  |h 1018 
CAT |a JANASOVA  |b 02  |c 20120127  |l MUB01  |h 0709 
CAT |a REPISOVA  |b 02  |c 20120201  |l MUB01  |h 1148 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0153 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120605  |l MUB01  |h 1035 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120605  |l MUB01  |h 1043 
CAT |c 20120610  |l MUB01  |h 2034 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130304  |l MUB01  |h 1328 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1915 
CAT |a FUKSOVAX  |b 02  |c 20140819  |l MUB01  |h 1420 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1154 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1448 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1409 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0219 
CAT |c 20200217  |l MUB01  |h 1031 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0956 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1945 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1210 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2020-02-17 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-374  |5 3201071123  |8 20120124  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20120124 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-374  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP