Socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem
Rigorózní práce je zaměřena na socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem, a to zejména na sociopreferenční vrstevnické vztahy. Významná část studie byla založena na sociometrickém šetření v 10 třídách, kde byl integrován žák s Aspergerov...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2011
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/265749/pedf_r/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-374 | 3201071123 |