Pojem funkce v učivu střední školy

Tato diplomová práce zachycuje vývoj vyučování pojmu funkce v českých středoškolských učebnicích po roce 1860 do současnosti. Jsou rozebírány dostupné středoškolské učebnice matematiky a následně vyhodnocován přístup k učivu tohoto tématu v různých časových obdobích.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Tesařová, Libuše (Autor práce)
Další autoři: Šišma, Pavel, 1964- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2010
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/78341/prif_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tato diplomová práce zachycuje vývoj vyučování pojmu funkce v českých středoškolských učebnicích po roce 1860 do současnosti. Jsou rozebírány dostupné středoškolské učebnice matematiky a následně vyhodnocován přístup k učivu tohoto tématu v různých časových obdobích.
This thesis deals with the development of the function notion teaching in Czech secondary school`s textbooks since 1860 till today. There are analyzed accessible secondary school`s mathematic textbooks and afterwards there is evaluated the attitude to the curriculum of this topic during various time periods.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Pavel Šišma
Fyzický popis:102 l.