Pojem funkce v učivu střední školy
Tato diplomová práce zachycuje vývoj vyučování pojmu funkce v českých středoškolských učebnicích po roce 1860 do současnosti. Jsou rozebírány dostupné středoškolské učebnice matematiky a následně vyhodnocován přístup k učivu tohoto tématu v různých časových obdobích.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2010
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/78341/prif_m/ |
Shrnutí: | Tato diplomová práce zachycuje vývoj vyučování pojmu funkce v českých středoškolských učebnicích po roce 1860 do současnosti. Jsou rozebírány dostupné středoškolské učebnice matematiky a následně vyhodnocován přístup k učivu tohoto tématu v různých časových obdobích. This thesis deals with the development of the function notion teaching in Czech secondary school`s textbooks since 1860 till today. There are analyzed accessible secondary school`s mathematic textbooks and afterwards there is evaluated the attitude to the curriculum of this topic during various time periods. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Pavel Šišma |
Fyzický popis: | 102 l. |