Diferenciální a integrální počet v učebnicích střední školy

Práce se věnuje pojetí výuky diferenciálního a integrálního počtu v učebnicích pro české střední školy. V práci jsou popsány změny ve výuce diferenciálního a integrálního počtu a skladbě učiva v posledních 150 letech. Text práce je rozdělen do čtyř kapitol. První tři kapitoly stručně mapují historii...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Vrba, Zbyněk (Autor práce)
Další autoři: Šišma, Pavel, 1964- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2010
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/184454/prif_m/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Přírodovědecká fakulta ÚK sklad - M K-12167 3145349197