Diferenciální a integrální počet v učebnicích střední školy
Práce se věnuje pojetí výuky diferenciálního a integrálního počtu v učebnicích pro české střední školy. V práci jsou popsány změny ve výuce diferenciálního a integrálního počtu a skladbě učiva v posledních 150 letech. Text práce je rozdělen do čtyř kapitol. První tři kapitoly stručně mapují historii...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2010
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/184454/prif_m/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Přírodovědecká fakulta | ÚK sklad - M | K-12167 | 3145349197 |