MMORPG: fenomén počítačových her
Cílem textu je postihnout fenomén Massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) jako specifického žánru počítačových her a popsat schémata a vzorce, s nimiž tento žánr pracuje. Autor objasňuje historický původ online her a analyzuje jejich mimořádné postavení v rámci herního průmyslu. Hlav...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/182072/fss_b/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 08/186 BAK | 4240749801 |