Akceptace klamavé reklamy ve vztahu k charakteristikám osobnosti
Tato práce se zabývá vztahem mezi klamavou reklamou a osobnostními charakteristikami. Cílem práce je zjistit, zda mezi nimi existuje souvislost. Je použito dvou nástrojů: MBTI (Myers Briggs Type Indicator), který měří osobnostní charakteristiky, a pro tuto práci vytvořený dotazník zkoumající míru ak...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/181820/fss_b/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 08/116 BAK | 4240749524 |