Akceptace klamavé reklamy ve vztahu k charakteristikám osobnosti

Tato práce se zabývá vztahem mezi klamavou reklamou a osobnostními charakteristikami. Cílem práce je zjistit, zda mezi nimi existuje souvislost. Je použito dvou nástrojů: MBTI (Myers Briggs Type Indicator), který měří osobnostní charakteristiky, a pro tuto práci vytvořený dotazník zkoumající míru ak...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Haltufová, Martina, 1986- (Autor práce)
Další autoři: Vybíral, Zbyněk, 1961- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2008
Témata:
lie
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/181820/fss_b/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 08/116 BAK 4240749524