Diferencias lingüísticas observadas en los anuncios dirigidos exclusivamente a las mujeres o a los hombres

Diplomová práce pojednává o jazyce reklamy ve španělštině a sleduje jazykové rozdíly v reklamách zaměřených výhradně na muže nebo na ženy na rovině morfosyntaktické, lexikální a z hlediska rétoriky. Část práce je věnovaná sexismu a jeho výskytu v reklamách

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Stejskalová, Martina (Autor práce)
Další autoři: Stehlík, Petr, 1971- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Španělština
Vydáno: 2007
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/75251/ff_m_b1/
Obálka
Popis
Shrnutí:Diplomová práce pojednává o jazyce reklamy ve španělštině a sleduje jazykové rozdíly v reklamách zaměřených výhradně na muže nebo na ženy na rovině morfosyntaktické, lexikální a z hlediska rétoriky. Část práce je věnovaná sexismu a jeho výskytu v reklamách
The thesis discusses the language of advertisement in Spanish and observes the differences in advertisement focussed on men and women on morphological, syntactical and rhetorical points of view. Part of the thesis is dedicated to sexism and its presence in commercials
Popis jednotky:Vedoucí práce: Petr Stehlík
Fyzický popis:85 l.