Marketingová analýza Musea Kampa

V předkládané bakalářské práci jsem se snažila analyzovat úspěšné fungování malého muzea které jsem postavila na základní principy marketingu. Součástí práce je analýza SWOT silných a slabých stránek muzea a příležitostí a hrozeb v jeho okolí. Těžištěm práce je pak analýza jednotlivých složek market...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Lerchová, Lenka, 1980- (Autor práce)
Další autoři: Dolák, Jan, 1962- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/145123/ff_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:V předkládané bakalářské práci jsem se snažila analyzovat úspěšné fungování malého muzea které jsem postavila na základní principy marketingu. Součástí práce je analýza SWOT silných a slabých stránek muzea a příležitostí a hrozeb v jeho okolí. Těžištěm práce je pak analýza jednotlivých složek marketingového mixu rozšířená o vlastní postřehy a nápady, které by mohlo museum v budoucnosti využít k zlepšení a rozšíření nabídky
I n my bachelors thesis I have tried to analyse succesfully functioning of Museum Kampa, which I have based on basic principles of marketing. I have tried to evaluate individual aspects of marketing mix and suggest my own ideas and improvement , which can museum use as inspiration in future
Popis jednotky:Vedoucí práce: Jan Dolák
Fyzický popis:60 l. : il.