Marketingově orientovaná strana případ Labour Party v parlamentních volbách 2005 /

Tato bakalářská diplomová práce si kladla za cíl zjistit, zda se britská Labour Party v roce 2005 skutečně orientovala na trh a byla tedy marketingově orientovanou stranou podle modelu britské politoložky Jennifer Lees-Marshment. Zabývala se rolí hlavních témat kampaně, pozicí leadera strany a v nep...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Paličková, Iveta (Autor práce)
Další autoři: Matušková, Anna, 1978- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2007.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/87552/fss_b/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Fakulta sociálních studií Sklad 07/185 BAK El. verze dostupná z IS MU
4240744688