Marketingově orientovaná strana případ Labour Party v parlamentních volbách 2005 /
Tato bakalářská diplomová práce si kladla za cíl zjistit, zda se britská Labour Party v roce 2005 skutečně orientovala na trh a byla tedy marketingově orientovanou stranou podle modelu britské politoložky Jennifer Lees-Marshment. Zabývala se rolí hlavních témat kampaně, pozicí leadera strany a v nep...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/87552/fss_b/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 07/185 BAK |
El. verze dostupná z IS MU |
4240744688 |