Interpretace genderových vztahů ve feministických pohádkách u předškolních dětí
Cílem předkládané práce je přispět k diskusím v rámci sociální psychologie genderu a snaha porozumět genderově odlišné socializaci předškolních dětí prostřednictvím pohádek. Pohádky představují hlavní narativní struktury, které jsou imanentně včleňovány do ostatních socializačních praktik, a tím se...
Uloženo v:
| Hlavní autor: | |
|---|---|
| Další autoři: | |
| Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
| Jazyk: | Čeština |
| Vydáno: |
2006.
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
| Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Fakulta sociálních studií | Sklad | 07/65 BAK |
El. verze dostupná z IS MU |
4240742945 |