Socioprofesní dimenze edukace žáků se zrakovým postižením

Anotace HAMADOVÁ, P. Socioprofesní dimenze edukace žáků se zrakovým postižením. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 231 s. Klíčová slova: speciální pedagogika, zrakové postižení, edukace, integrace, inkluze, profesní příprava, klíčové kompetence, sociální kompetence, efektivní formy...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Röderová, Petra, 1977- (Autor práce)
Další autoři: Vítková, Marie, 1947- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/11726/pedf_d/
Obálka
LEADER 07450ctm a22013817a 4500
001 MUB01000480785
003 CZ BrMU
005 20160413095320.0
008 061122s2006 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2014-01-17 
035 |a (ISMU-VSKP)73958 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003 
080 |a 316.344.6-056.262-053.2  |2 MRF 
080 |a 377  |2 MRF 
080 |a 331.53-056.26/.3  |2 MRF 
080 |a 331.53  |2 MRF 
080 |a 364-787.4  |2 MRF 
100 1 |a Röderová, Petra,  |d 1977-  |7 xx0052641  |% UČO 11726  |4 dis 
242 1 0 |a Social and Professional Dimension of Education of Visually Impaired Pupils  |y eng 
245 1 0 |a Socioprofesní dimenze edukace žáků se zrakovým postižením  |h [rukopis] /  |c Petra Hamadová. 
260 |c 2006. 
300 |a 231 l. 
500 |a Vedoucí práce: Marie Vítková. 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2006. 
520 2 |a Anotace HAMADOVÁ, P. Socioprofesní dimenze edukace žáků se zrakovým postižením. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 231 s. Klíčová slova: speciální pedagogika, zrakové postižení, edukace, integrace, inkluze, profesní příprava, klíčové kompetence, sociální kompetence, efektivní formy výuky, sociální učení, sebeurčení, aktivní přístup k životu, akceptace postižení, potenciality osobnosti, využívání kompenzačních pomůcek. Disertační práce analyzuje možnosti edukace a profesní přípravy osob s postižením zraku a zdůrazňuje včasné rozvíjení kompetencí během procesu edukace v prostředí speciálních i běžných škol. Z empirického šetření vyplynuly problematické oblasti v rozvoji kompetencí žáků a studentů se zrakovým postižením a byly vyvozeny závěry pro jejich rozvíjení efektivními formami výuky.  |% cze 
520 2 9 |a Annotation HAMADOVÁ, P. Social and professional dimension of education of visually impaired pupils. Thesis. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 231 s. Key Words: education, special education, visual impairment, inclusion, vocational training, key competencies, social competencies, effective classroom practices, social learning, self-determination, active participation, acceptance of an impairment, potencial of a personality, use of compensatory aids and technologies. The thesis analyses possibilities of education and vocational training by visually impaired persons. It emphasizes the need of early support of competencies during the education in special and mainstream schools. The research showed the problematic areas of competencies of visually impaired pupils and students and there were formed the conclusions for support of competencies within effective classroom practices.  |9 eng 
650 0 7 |a děti se zrakovým postižením  |7 ph116790  |2 czenas 
650 0 7 |a osoby se zdravotním postižením  |7 ph127575  |2 czenas 
650 0 7 |a podporované zaměstnávání  |7 ph297031  |2 czenas 
650 0 7 |a profesní příprava  |7 ph134694  |2 czenas 
650 0 7 |a zaměstnávání osob se zdravotním postižením  |7 ph139255  |2 czenas 
650 0 9 |a employment of people with disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a children with visual disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a professional training  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Speciální pedagogika  |b Speciální pedagogika  |c PedF D-SPD SPZP (SPZP)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Vítková, Marie,  |d 1947-  |7 xx0001379  |% UČO 1615  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra speciální pedagogiky  |7 kn20010709452  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/11726/pedf_d/ 
CAT |c 20061122  |l MUB01  |h 0452 
CAT |a CONV-M53  |b 02  |c 20061206  |l MUB01  |h 2000 
CAT |a SRAMKOVA  |b 02  |c 20061213  |l MUB01  |h 0739 
CAT |a SZABOVA  |b 02  |c 20061215  |l MUB01  |h 1358 
CAT |c 20070427  |l MUB01  |h 2200 
CAT |a SZABOVA  |b 02  |c 20070727  |l MUB01  |h 0959 
CAT |c 20071001  |l MUB01  |h 0101 
CAT |c 20071003  |l MUB01  |h 2202 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1813 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1827 
CAT |a CONV-DUPL  |b 02  |c 20080527  |l MUB01  |h 2131 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20090923  |l MUB01  |h 1412 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 0135 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 1818 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 0953 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1113 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20100707  |l MUB01  |h 1440 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20100707  |l MUB01  |h 1513 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20100929  |l MUB01  |h 0312 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20101110  |l MUB01  |h 1039 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20101110  |l MUB01  |h 1040 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0054 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20121203  |l MUB01  |h 1445 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130303  |l MUB01  |h 0816 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130814  |l MUB01  |h 1558 
CAT |c 20140117  |l MUB01  |h 1109 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1825 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140327  |l MUB01  |h 0903 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140327  |l MUB01  |h 0905 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140327  |l MUB01  |h 0909 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140409  |l MUB01  |h 0836 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140409  |l MUB01  |h 0839 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140409  |l MUB01  |h 0843 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140409  |l MUB01  |h 0902 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20140903  |l MUB01  |h 0950 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 0915 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 0920 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 0935 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 0943 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 0954 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1001 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1006 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1015 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1029 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1042 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1054 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1103 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1116 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1124 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1135 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1138 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1144 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1148 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1153 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1158 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141007  |l MUB01  |h 1211 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 1019 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 1023 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 1028 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 1035 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 1041 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20150210  |l MUB01  |h 0123 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 1000 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1432 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1353 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151225  |l MUB01  |h 2210 
CAT |a VACOVAX  |b 02  |c 20160413  |l MUB01  |h 0953 
CAT |c 20171207  |l MUB01  |h 1420 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20180716  |l MUB01  |h 2352 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1825 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0920 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1909 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1117 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1117 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2014-01-17 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-209  |5 3201049722  |8 20061213  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20061213 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-209  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP