Plánování marketingové strategie firmy

Marketing je proces plánování a naplňování koncepce, hodnocení, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb, který směřuje ( jako celek) vůči realizaci výměny výrobků, uspokojení potřeb jednotlivců a organizací. Marketing zahrnuje veškeré aktivity spojené s identifikací konkrétních potřeb a po...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Kachyňa, Oldřich (Autor práce)
Další autoři: Blažek, Jiří, 1947-2024 (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/41630/pravf_m/
Obálka
LEADER 04667ctm a22008417a 4500
001 MUB01000469604
003 CZ BrMU
005 20061128094942.0
008 060907s2006 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2012-04-10 
035 |a (ISMU-VSKP)95607 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD010 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a 658  |2 MRF 
100 1 |a Kachyňa, Oldřich  |% UČO 41630  |* [absolvent PrávF MU]  |4 dis 
242 1 0 |a Planning of Firm Marketing Strategy  |y eng 
245 1 0 |a Plánování marketingové strategie firmy  |h [rukopis] /  |c Oldřich Kachyňa. 
260 |c 2006. 
300 |a 78 l. 
500 |a Vedoucí práce: Jiří Blažek. 
502 |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2006. 
520 2 |a Marketing je proces plánování a naplňování koncepce, hodnocení, propagace a distribuce myšlenek, výrobků a služeb, který směřuje ( jako celek) vůči realizaci výměny výrobků, uspokojení potřeb jednotlivců a organizací. Marketing zahrnuje veškeré aktivity spojené s identifikací konkrétních potřeb a požadavků cílové skupiny zákazníků, cílového trhu a poté uspokojování těchto potřeb lépe, než to dělají konkurenti. Tento proces zahrnuje výzkum trhu skupiny zákazníků, analyzování jejich potřeb a poté dělání strategických rozhodnutí o designu produktu, ceně, propagaci a distribuci.Existuje značné množství nástrojů k analyzování trhu. Nejznámnějším z nich je analýza SWOT.  |% cze 
520 2 9 |a Marketing is a process of planning and of implementation of the concept, evaluation, promotion, and distribution of ideas which is as a whole headed to the exchange of goods, satisfaction of needs of individuals and organizationsA successfull marketing requires the understanding of the customer's needs, demands, and interests. Marketing planning is a process of first evaluating the internal and external resources the company has got available. Planning gives company a framework, inside which it can operate. The purpose of a good marketing plan is to detect strengths and opportunities the companies can use to its advantage.Marketing plan can be a part of a business plan.  |9 eng 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
658 |a Právo a právní věda  |b Právo  |c PrF M-PPV PR (PR)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Blažek, Jiří,  |d 1947-2024  |7 jn20000400191  |% UČO 704  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra národního hospodářství  |7 mzk2005304589  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/41630/pravf_m/ 
CAT |c 20060907  |l MUB01  |h 0452 
CAT |a STOJANOVA  |b 02  |c 20061127  |l MUB01  |h 1256 
CAT |a ISTVANOVA  |b 02  |c 20061128  |l MUB01  |h 0949 
CAT |c 20070427  |l MUB01  |h 2158 
CAT |c 20071001  |l MUB01  |h 0059 
CAT |c 20071003  |l MUB01  |h 2202 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1812 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1827 
CAT |c 20081009  |l MUB01  |h 1439 
CAT |c 20081009  |l MUB01  |h 1534 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20090923  |l MUB01  |h 1534 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20091102  |l MUB01  |h 0540 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20091103  |l MUB01  |h 0104 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 0129 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 1810 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20091219  |l MUB01  |h 0721 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 0951 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1106 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100929  |l MUB01  |h 0309 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 1853 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 2303 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20110713  |l MUB01  |h 1101 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0050 
CAT |c 20120410  |l MUB01  |h 1619 
CAT |c 20120610  |l MUB01  |h 1822 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130303  |l MUB01  |h 0755 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1822 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1431 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1352 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151224  |l MUB01  |h 1126 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0918 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1907 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1115 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20240226  |l MUB01  |h 2352 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2012-04-10 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m BOOK  |1 PRAF  |a Právnická fakulta  |2 S1DPF  |b Sklad 1, DPF  |3 DPF-11991  |5 3129126880  |8 20061127  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |p PD  |p Prezenční DPF  |r 00000001 
AVA |a LAW50  |b PRAF  |c Sklad 1, DPF  |d DPF-11991  |e unavailable  |t Není k dispozici  |f 1  |g 1  |h N  |i 0  |j S1DPF