Návrh geografického kurikula pro gymnázia
Cílem této práce je zhodnotit probíhající kurikulární reformu v České republice z pozice výuky zeměpisu na gymnáziích. Objasnit a vysvětlit pozitiva, která s sebou tato reforma přinese z pohledu pedagogů i studentů. Zároveň porovnat výhody či nevýhody se stávajícím systémem výuky zeměpisu na gymnázi...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/77858/prif_b/ |
Shrnutí: | Cílem této práce je zhodnotit probíhající kurikulární reformu v České republice z pozice výuky zeměpisu na gymnáziích. Objasnit a vysvětlit pozitiva, která s sebou tato reforma přinese z pohledu pedagogů i studentů. Zároveň porovnat výhody či nevýhody se stávajícím systémem výuky zeměpisu na gymnáziích a se systémem výuky zeměpisu na amerických středních školách. The aim of this work is to evaluate simultaneous the Curricular reform in the Czech republic by the view of the teaching Geography on the High schools. To clear up and to explain advantages of this reform by the view of the teachers and the students. Together compare the advantages and the disadvantages with the actual system of the teaching Geography on the Czech High schools and with the system of the teachingGeography on the High schools in the United States of America. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Alois Hynek. |
Fyzický popis: | 37 l. |