Influencing customer demand : an operations management approach /

"In today's competitive markets, considering the demand and the supply chain sides are crucial to keeping revenue and customer satisfaction maximized. Managing and planning demand play a vital role in the sustainability of a company. This is the first book to discuss managerial, mathematic...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Hemmati, M. (Editor), Sajadieh, Mohsen S. (Editor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Angličtina
Vydáno: Boca Raton : CRC Press, 2021
Vydání:First edition
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU
Příbuzné jednotky:Tištěná verze:: Influencing customer demand : an operations management approach
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Dálkově přístupná
Ekonomicko-správní fakulta e-knihy (trvalý nákup) 42004L0379