Influencing customer demand : an operations management approach /
"In today's competitive markets, considering the demand and the supply chain sides are crucial to keeping revenue and customer satisfaction maximized. Managing and planning demand play a vital role in the sustainability of a company. This is the first book to discuss managerial, mathematic...
Uloženo v:
| Další autoři: | , |
|---|---|
| Typ dokumentu: | Kniha |
| Jazyk: | Angličtina |
| Vydáno: |
Boca Raton :
CRC Press,
2021
|
| Vydání: | First edition |
| Témata: | |
| On-line přístup: | Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU |
| Příbuzné jednotky: | Tištěná verze::
Influencing customer demand : an operations management approach |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
| Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
Dostupné Dálkově přístupná |
Ekonomicko-správní fakulta | e-knihy (trvalý nákup) | 42004L0379 |