Visitor experience design /

The aim of this book is to examine the best practice in creating and delivering exciting and memorable visitor experiences from a cognitive psychological perspective. It consists of 17 chapters organized into six parts. Part I provides the theories and frameworks of the tourist experience. The next...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Scott, Noel, 1958- (Editor), Gao, Jun (Editor), Ma, Jianyu (Editor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Angličtina
Vydáno: Wallingford, Oxfordshire, UK : CABI, 2017
Edice:CABI series in tourism management research ; 5
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU
Příbuzné jednotky:Tištěná verze:: Visitor experience design.
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Dálkově přístupná
Ekonomicko-správní fakulta SVI 42004L0133