Advances in electronic marketing /

"This book addresses Internet marketing and the World Wide Web, and other electronic marketing tools such as geographic information systems, database marketing, and mobile advertising"--Provided by publisher.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Clarke, Irvine, 1961- (Editor), Flaherty, Theresa, 1968- (Editor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Angličtina
Vydáno: Hershey, Pa. : Idea Group Publishing, c2005
Edice:Gale virtual reference library
Témata:
On-line přístup:Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU
Příbuzné jednotky:Tištěná verze:: Advances in electronic marketing
LEADER 04741cam a22007097i 4500
001 MUB03000000590
003 CZ BrMU
005 20241023115947.0
008 150813s2005 xxk|||||o|||||||||||eng d
STA |a EIZ  |b 26  |c GALE trvale nakupy  |d 2015-08-13 
020 |a 1-591-40323-5  |q (electronic book) 
040 |a DLC  |b cze  |e rda  |c DLC  |d YDX  |d IXA  |d PMC  |d BAKER  |d NLGGC  |d DLC  |d BOD022  |d MiFhGG 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:004.738.5  |2 MRF 
080 |a 659.19  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
080 |a (0.034.2:08)  |2 MRF 
245 0 0 |a Advances in electronic marketing /  |c Irvine Clarke III, Theresa B. Flaherty, editors 
246 3 0 |a Electronic marketing 
264 1 |a Hershey, Pa. :  |b Idea Group Publishing,  |c c2005 
300 |a 1 online zdroj (xv, 318 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Gale virtual reference library 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
505 0 |a Attracting and retaining online buyers : comparing B2B and B2C customers - Eileen Bridges, Ronald E. Goldsmith, Charles F. Hofacker -- Unlocking e-customer loyalty - Alvin Y.C. Yeo, Michael K.M. Chiam -- Drivers and barriers to online shopping : the interaction of product, consumer, and retailer factors - Francesca Dall'Olmo Riley, Daniele Scarpi, Angelo Manaresi -- eCRM : understanding Internet confidence and the implications for customer relationship management - Terry Daugherty, Matthew Eastin, Harsha Gangadharbatla -- Global Internet marketing strategy : framework and managerial insights - Gopalkrishnan R. Iyer -- Interactive brand experience : the concept and the challenges - Mary Lou Roberts -- Viral marketing : the use of surprise - Adam Lindgreen, Jočelle Vanhamme -- Retailer use of permission-based mobile advertising - Jari Salo, Jaana Tčahtinen -- Integrating Internet-database marketing for CRM - Sally Rao, Chris O'Leary -- Developing brand assets with wireless devices - Jari H. Helenius, Veronica Liljander -- Geographic information systems (GIS) in e-marketing - Mark R. Leipnik, Sanjay S. Mehta -- Legal online marketing issues : the opportunities and challenges - Michael T. Zugelder -- Regulatory and marketing challenges between the U.S. and EU for online markets - Heiko deB. Wijnholds, Michael W. Little -- Modeling the effects of attitudes toward advertising on the Internet - Chris Manolis ... [et al.] -- Virtual community : a model of successful marketing on the Internet - Carlos Falviâan, Miguel Guinalâiu -- An online consumer purchase decision cycle - Penelope Markellou, Maria Rigou, Spiros Sirmakessis. 
520 |a "This book addresses Internet marketing and the World Wide Web, and other electronic marketing tools such as geographic information systems, database marketing, and mobile advertising"--Provided by publisher.  |9 eng 
533 |a Elektronická reprodukce.  |n Přístup pouze pro oprávněné uživatele 
650 0 7 |a internetový marketing  |7 ph137251  |2 czenas 
650 0 7 |a internetová reklama  |7 ph137256  |2 czenas 
650 0 9 |a Internet advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a Internet marketing  |2 eczenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 7 |a e-knihy online  |2 CZ-BrMU 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
655 9 |a e-books online  |2 eCZ-BrMU 
700 1 |a Clarke, Irvine,  |d 1961-  |4 edt 
700 1 |a Flaherty, Theresa,  |d 1968-  |4 edt 
710 2 |a Thomson Gale (firma)  |7 ko2011403019  |4 pbl 
776 0 8 |i Tištěná verze:  |t Advances in electronic marketing  |z 1-59140-321-9 
830 0 |a Gale virtual reference library 
856 4 1 |u https://go.gale.com/ps/i.do?p=GVRL.ebook&sw=w&u=masaryk&v=2.1&it=etoc&id=GALE%7C5FIG&sid=bookmark-GVRL.ebook  |z Elektronická verze přístupná pouze pro studenty a pracovníky MU 
CAT |c 20150813  |l MUB03  |h 1446 
CAT |c 20150901  |l MUB03  |h 1421 
CAT |c 20150904  |l MUB03  |h 1429 
CAT |c 20150904  |l MUB03  |h 1457 
CAT |c 20150921  |l MUB03  |h 1427 
CAT |c 20150923  |l MUB03  |h 0944 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20170413  |l MUB03  |h 1803 
CAT |c 20200810  |l MUB03  |h 1634 
CAT |c 20210421  |l MUB03  |h 2123 
CAT |c 20210421  |l MUB03  |h 2207 
CAT |a PUTNOVA  |b 02  |c 20211022  |l MUB03  |h 1348 
CAT |a FUKSOVA  |b 02  |c 20211109  |l MUB03  |h 0926 
CAT |a SVERAKOVA  |b 02  |c 20241023  |l MUB03  |h 1159 
995 |a eBook 
994 - 1 |l MUB03  |l MUB03  |m EBOOK  |1 ESF  |a Ekonomicko-správní fakulta  |2 SVI  |b SVI  |5 42004L0010  |8 20071107  |f 83  |f Dálkově přístupná  |r 00000001 
AVA |a ECO50  |b ESF  |c SVI  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j SVI