Hodnotový řetězec v praxi /

Ekonomické postavení firmy a její cíle vyžadují, aby tvorba užitku pro zákazníka byla současně provázená získáním konkurenční výhody na trhu. Jedině tak může podnik na trhu úspěšně obstát a nadále rozvíjet své podnikatelské aktivity. Jak je podnik na tvorbu konkurenční výhody připraven a jak jí skut...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor), Vávrová, Věra, 1955- (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Ekonomická revue
1212-3951
Roč. 8, č. 1 (2005), s. 4-18
Popis
Shrnutí:Ekonomické postavení firmy a její cíle vyžadují, aby tvorba užitku pro zákazníka byla současně provázená získáním konkurenční výhody na trhu. Jedině tak může podnik na trhu úspěšně obstát a nadále rozvíjet své podnikatelské aktivity. Jak je podnik na tvorbu konkurenční výhody připraven a jak jí skutečně dosahuje, můžeme poznat jedině důkladnou analýzou jednotlivých činností podnikem prováděných, jíž se zabývá uvedený článek.
ISSN:1212-3951