Účel ochrany spotřebitele a postavení spotřebitelských organizací v ČR /

Nízká kvalita zboží i služeb a neklesající míra arogance části prodávajících charakterizují stav trhu v České republice. Stav trhu bude takový, s jakým se budou spotřebitelé ochotni se smířit. Ke zlepšení nedojde samovolně, proto je třeba aby se spotřebitelé a občanské spotřebitelské organizace domá...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Klabusayová, Naděžda, 1960- (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Ekonomická revue
1212-3951
Roč. 4, č. 2 (2001), s. 68-78
LEADER 02132caa a22004337a 4500
001 MUB02000017315
003 CZ BrMU
005 20240812224443.0
008 010815s2001 xr ||||| |||||||||||cze d
040 |a BOD022  |b cze  |d BOD114  |d BOD010 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 366.5  |2 MRF 
080 |a 366.54  |2 MRF 
080 |a 366-05  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
100 1 |a Klabusayová, Naděžda,  |d 1960-  |7 jn20010309122  |4 aut 
245 1 0 |a Účel ochrany spotřebitele a postavení spotřebitelských organizací v ČR /  |c Naděžda Klabusayová 
520 1 |a Nízká kvalita zboží i služeb a neklesající míra arogance části prodávajících charakterizují stav trhu v České republice. Stav trhu bude takový, s jakým se budou spotřebitelé ochotni se smířit. Ke zlepšení nedojde samovolně, proto je třeba aby se spotřebitelé a občanské spotřebitelské organizace domáhali všemi zákonnými prostředky svých práv. Podnětný článek, shrnující danou problematiku v ČR. 
650 0 7 |a ochrana spotřebitele  |7 ph123665  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelská politika  |7 ph124341  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelé  |7 ph125967  |2 czenas 
650 0 9 |a consumer protection  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer policy  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumers  |2 eczenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
651 9 |a Czechia  |2 eczenas 
773 0 |t Ekonomická revue  |x 1212-3951  |w (CZ-BrMU)000329161  |g Roč. 4, č. 2 (2001), s. 68-78  |q 4:2  |9 2001 
LKR |a UP  |b 000329161  |l MUB01  |n zdrojový dokument  |m Účel ochrany spotřebitele a postavení spotřebitelských organizací v ČR 
CAT |a CONV-ESF  |b 00  |c 20040827  |l MUB02  |h 2240 
CAT |a CONV-M04  |b 00  |c 20040919  |l MUB02  |h 1734 
CAT |a CONV-040  |b 00  |c 20041129  |l MUB02  |h 2200 
CAT |c 20080605  |l MUB02  |h 1223 
CAT |c 20090401  |l MUB02  |h 1002 
CAT |c 20090401  |l MUB02  |h 1035 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120325  |l MUB02  |h 1908 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20160418  |l MUB02  |h 1135 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20160418  |l MUB02  |h 1214 
CAT |a REININGERX  |b 02  |c 20240812  |l MUB02  |h 2244