Superprodukt - konkurenční výhoda zítřka /

Zahraniční prameny uvádějí, že 30 až 90 % navrhovaných resp. projektovaných produktů se vůbec nedostane na trh a z těch, kterým se podaří dostat se do výroby a na trh, je pouze 40 % konkurenceschopných. Na vyspělých mezinárodních trzích to jsou, a v budoucnu budou zejména superprodukty, tj. výrobky...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Hrůzová, Helena, 1954- (Autor)
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Moderní řízení
0026-8720
Roč. 34, č. 8 (1999), s. 13-16
Popis
Shrnutí:Zahraniční prameny uvádějí, že 30 až 90 % navrhovaných resp. projektovaných produktů se vůbec nedostane na trh a z těch, kterým se podaří dostat se do výroby a na trh, je pouze 40 % konkurenceschopných. Na vyspělých mezinárodních trzích to jsou, a v budoucnu budou zejména superprodukty, tj. výrobky a služby, které se mohou vykázat určitými specifickými znaky, o nichž pojednává tento článek.
ISSN:0026-8720