Proč je inzerce neúčinná?

Výzkum amerických inzerentů ukazuje, že jenom třetina všech reklamních kampaní má výraznější bezprostřední vliv na výši prodeje. To je celkem šokující zjištění. Přitom mnohé podniky utrácejí za inzerci více peněz než kdykoli dříve. Problém - zdá se - je v tom, že reklama vypadla z priorit top manage...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Typ dokumentu: Článek
Jazyk:Čeština
Témata:
Zdroj:Moderní řízení
0026-8720
Roč. 35, č. 12 (2000), s. 21-22
Popis
Shrnutí:Výzkum amerických inzerentů ukazuje, že jenom třetina všech reklamních kampaní má výraznější bezprostřední vliv na výši prodeje. To je celkem šokující zjištění. Přitom mnohé podniky utrácejí za inzerci více peněz než kdykoli dříve. Problém - zdá se - je v tom, že reklama vypadla z priorit top managementu. Více si přečtete v tomto článku.
Popis jednotky:Podle článku "Mismanagement of advertising", Harvard Business Review, 1/2 2000
ISSN:0026-8720